Nissan Leaf je pripeljal tudi na slovenski trg

S popolnoma novim modelom, naslednikom prve generacije, v kateri so izdelali več kot 300 tisoč primerkov, želi Nissan kupcem omogočiti še večji doseg, izboljšan dinamičen dizajn, dodali pa so tudi številne tehnologije za pomoč vozniku in izboljšano povezljivost.

Trije stebri razvoja
Pri Nissanu poudarjajo, da so vozilo zasnovali na treh osnovnih stebrih. Prvi je inteligentna zmogljivost, ki jo omogoča novi 40 kW električni pogonski sklop z izboljšano energetsko učinkovitostjo, večjim navorom in prenosom moči za bolj navdušujočo vožnjo.

Drugi je inteligentna vožnja, ki je tehnološko zasnovana za večjo samozavest voznika, boljšo varnost in manj stresa, tretji steber pa predstavlja Nissanova inteligentna integracija, ki avtomobil aktivno poveže z vsakdanjim življenjem, vključno z električnim omrežjem, za kar poskrbi dvosmerna tehnologija polnjenja.

Konstruktorji verjamejo, da gre pri njihovem izdelku za več kot zgolj 100-odstotno električno vozilo. Nissan Leaf je namreč po njihovem prepričanju mobilna enota za upravljanje z energijo, ki kupcem omogoča uporabo energije z različnimi logističnimi rešitvami tako doma kot v pisarni.

Podoba po okusu širokega kroga kupcev
S skupno dolžino 4,49 m, širino 1,79 m, višino 1,54 m in medosno razdaljo 2,70 m ima novi Nissan Leaf dovršeno zunanjo podobo, oster profil, dinamičen videz z odličnimi aerodinamičnimi lastnostmi ter koeficientom upora (Cd) 0,28.

Vsakdo, ki pozna Nissanove značilne oblikovne elemente, bo hitro prepoznal luči v obliki bumeranga, sprednji del V-motion ter modre elemente, kot so sprednja rešetka in vgrajena luč v zadnjem odbijaču, s katerimi poudarjajo 100-odstotno električni, brezemisijski značaj vozila.

Na voljo je v 10 zunanjih barvah, pa tudi kot dvobarvni model s šasijo v beli Pearl White in streho v kovinsko črni barvi Metallic Black.

Novi Nissan Leaf ima popolnoma spremenjeno notranjost, ki se osredotoča na voznika in združuje prostornost z uporabnostjo. S 435-litrskim prtljažnim prostorom in zadnjimi sedeži, deljivimi v razmerju 60/40, zagotavlja večjo uporabnost in zadosti tudi družinskim potrebam. Skupni prostor vozila za prtljago, kadar so sedeži zloženi, je 1176 litrov.

Večji doseg in boljša uporabnost
Novi električni pogonski sklop Nissan Leafa ima 110 kW moči in navor 320 Nm, s čimer se pospešek od 0 do 100 km/h izboljša na 7,9 s. Po standardu MEDC ima doseg 378 kilometrov, poleg tega pa je novi Nissan Leaf prvo vozilo na električni pogon, ki je prestalo preizkus WLTP* in ki kupcem z enim samim polnjenjem omogoča doseg do 415 km v mestnem okolju. S tem preizkusom se bolj realistično testirajo pogoji med vsakdanjo uporabo.

Čas polnjenja od prikaza opozorila do 80 % (hitro polnjenje – 50 kW) traja 40 do 60 minut. Čas polnjenja prazne baterije do 100 % napolnjenosti z uporabo domače vtičnice 7 kW pa traja 7,5 ure.

Pester nabor asistenčnih sistemov
Tako kot ostali Nissanovi modeli ima tudi Leaf na seznamu serijske in dodatne opreme pester nabor naprednih asistenčnih sistemov, med katerimi izpostavljajo sistem Propilot, ki je zasnovan za vožnjo po enem pasu na avtocesti in optimiziran za uporabo v gostem prometu ter pri vožnji z visoko hitrostjo.

Za najcenejšega Nissanovega novinca na slovenskem trgu bo treba odšteti 35.490 evrov.

Več podrobnosti o Nissanu Leafu boste lahko prebrali v reviji Mehanik in voznik št. 141 (maj/junij 2018), ki izide v drugi polovici meseca junija 2018.

 

Delite