Freightliner Super Truck II je še učinkovitejši
Daimler je v Severni Ameriki predstavil nov tovornjak Freightliner Super Truck II. Pri konceptnem vozilu se je količnik zračnega upora ponovno zmanjšal za več kot dvanajst odstotkov v primerjavi s prvo študijo.
Preoblikovani pokrov motorja, odbijač in obloge šasije Freightliner Cascadia so tesneje povezani s kabino in omogočajo skoraj neoviran pretok zraka okoli tovornjaka. Rešetka, odprtine za dovod zraka in vrata so zasnovani tako, da ustvarjajo manj vrtincev in ne ogrožajo aerodinamike avtomobila.
Aktivne stranske zaščitne letve in sistem strešnega spojlerja zmanjšajo razdaljo med priklopniki na približno štiri centimetre pri avtocestnih hitrostih, izboljšan aerodinamični nadzor višine pa spusti tovornjak le nekaj centimetrov od tal. Manjši zračni upor zagotavlja tudi uporaba kamer namesto zunanjih vzvratnih ogledal.
Zahvaljujoč 48-voltnemu električnemu sistemu z litij-ionsko baterijo porabi novi konceptni tovornjak 5,7 odstotka manj goriva kot Super Truck I. Nova električna klimatska naprava na primer porabi 50 odstotkov manj energije in deluje učinkovito tudi pri ugasnjenem motorju. (mpo/foto Daimler)