Omejena serija Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport

Alfa Romeo predstavlja posebno omejeno serijo modelov Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport; novo poglavje v nepozabni zgodovini simbola plemenitega italijanskega športnega sloga, ki od svojega nastanka leta 1923 predstavlja nenehno iskanje tehnične odličnosti na tekmovalnih in v serijskih avtomobilih.

Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport sta izdelana v omejenih serijah, in sicer 275 primerkov modela Giulia in 175 primerkov modela Stelvio. Skupaj 450 avtomobilov, ambasadorjev ikonične športnosti, tehnične brezhibnosti in tehnologije, ki je ta dva avtomobila vedno uvrščala v sam vrh razredov v smislu vodljivosti in razmerja med močjo in maso; za edinstveno, neposredno in zanimivo vozno izkušnjo, kot jo ponuja le prava Alfa Romeo.

Poklon modelu 6C 1500 Super Sport in njegovi legendarni zmagi na dirki Mille Miglia leta 1928
Po dobri uvrstitvi modela RL na prvi izvedbi “najlepše dirke na svetu” je 6C 1500 Super Sport (Mille Miglia Speciale), ki sta ga vozila Giuseppe Campari in Giulio Ramponi, leta 1928 dominiral na dirki Mille Miglia, ki je potekala med 31. marcem in 1. aprilom. Po maratonski vožnji, dolgi 1.621 km, je ciljno črto doseglo le 40 od 82 sodelujočih vozil, pred njimi pa je dirko v 19 urah, 14 minutah in 5 sekundah s povprečno hitrostjo 84,128 km/h končal racionalizirani spider Zagato. Za Alfo Romeo je bila to prva v nizu 11 zmag na dirki Mille Miglia, rekord, ki bo ostal neprekosljiv. To je bila tudi prva velika zmaga za novi model 6C 1500, predhodnika nove generacije avtomobilov Alfa Romeo, ki jih je zasnoval Vittorio Jano.

Alfa Romeo Centro Stile na novo interpretira različico Quadrifoglio
Da bi bila ta posebna omejena serija povsem edinstvena in da bi obeležila neprekinjeno vez s svetom dirkanja, je Alfa Romeo Centro Stile pripravil novo interpretacijo različice Quadrifoglio, simbola, ki že dolgo označuje najbolj ekstremne zmogljivosti v ponudbi. Prvič v več kot 100-letni zgodovini značke Quadrifoglio se belo ozadje trikotnika, ki je tradicionalno z ostrim kontrastom uokvirjalo zeleno štiriperesno deteljico, prepustili črni barvi, ki daje ikonični znački dodatno drznost in atraktivnost. Lani, ob stoletnici nastanka, je bil logotip Quadrifoglio okrašen z zlatim okvirjem in datumi (1923 -2023), ki označujejo stoletje strasti do športa, zmogljivosti in dirkanja.

Značilnosti posebne omejene serije Quadrifoglio “Super Sport”Giulia in Stelvio Quadrifoglio Super Sport sta rezultat stoletnega prizadevanja za tehnično odličnost tekmovalnih in serijskih avtomobilov. 2,9-litrski motor V6 zagotavlja 382 kW (520 KM) in je kombiniran z mehanskim diferencialom z omejenim zdrsom. Ta pomembna tehnična rešitev, ki izhaja iz posebnih nastavitev, pridobljenih na podlagi oblikovalskih izkušenj Giulie GTA, prispeva k boljši vodljivosti in oprijemu vozila, saj optimizira prenos navora ter poveča stabilnost, okretnost in hitrost v ovinkih.

Najboljša vozna dinamika v svojem razredu je posledica lahkotnosti, ki so jo dosegli z uporabo izjemno lahkih materialov, kot so aluminij za motor in ogljikova vlakna za pogonsko gred, pokrov motorja, spojler in blatnike. Za model Giulia je značilna aktivna aerodinamika s sprednjim razdelilnikom iz ogljikovih vlaken: ko je aktiviran, uravnava količino zračnega toka pod vozilom, kar povečuje stabilnost in zmogljivost vozila. In nenazadnje, izpušni sistem Akrapovič s svojim prepoznavnim zvokom.

6C 1500 Super Sport
Dan po zmagi na svetovnem prvenstvu z modelom Tipo P2, se je Vittorio Jano odzval na potrebo po novem cestnem avtomobilu s srednjo prostornino in odličnimi zmogljivostmi z modelom 6C 1500, katerega šasija je bila predstavljena na pariškem avtomobilskem salonu leta 1925 z oznako NR (“Nicola Romeo”). Vendar je moral novi avtomobil – opremljen z vrstnim 6-valjnim motorjem s prostornino 1.487 cm3 in z močjo 32 kW (44 KM) – na proizvodnjo počakati do leta 1927.

Model je bil uspešen na trgu in na dirkah; različice z nenehnimi spremembami in s povečano močjo so se pojavljale hitro in množično, vključno z vrhunsko različico Super Sport s polnilnikom in “fiksno glavo”, ki je zmogla 62 kW (84 KM) in dosegla najvišjo hitrost 155 km/h.

Leta 1928 je Alfa Romeo v drugi vožnji dirke Mille Miglia predstavila šest avtomobilov. Vozniki so bili Bruno Presenti, Attilio Marinoni, Giovan Battista Guidotti in predvsem Giuseppe Campari, ki si je z Giuliem Ramponijem delil mesto v dvosedu 6C 1500 z začetnicami MMS (“Mille Miglia Speciale”), ki ga je Jano izboljšal z delom na uravnoteženju mase. V prvem delu dirke je za seboj pustil tri ostre tekmece; Bugattije, ki so jih vozili Gastone Brilli-Peri, Pietro Bordino in Tazio Nuvolari. Na kontrolni točki v Rimu je dvojec Campari/Ramponi prevzel vodstvo, ki sta ga ohranila do cilja v Brescii in dirko končala na prvem mestu v skupnem seštevku s povprečno hitrostjo 84,128 km/h. Med letoma 1927 in 1929 so različne verzije modela 6C 1500 poleg uspehov na dirkah prinesle tudi izjemne komercialne uspehe: prodanih je bilo kar 1.064 primerkov, kar je bila za tisti čas izjemna številka. (mpo/foto Alfa Romeo)

Delite