Alfa Romeo Giulia Veloce: Lepotica in zver(inica)

Športno srce je bilo od nekdaj pojem, neločljivo povezan z italijansko znamko širšemu krogu kupcev dosegljivih športnih avtomobilov, in marsikateri alfist je svoje srce zapisal dinamični znamki. Tudi v Sloveniji. Toda čas prinese svoje in ker so Italijani predvsem govorili o novih modelih, na trg pa jih niso poslali, je Alfa izgubila marsikaterega častilca. Lepotica Giulia naj bi zamujeni čas nadoknadila in znova privabila stare, pa tudi nove kupce.

Adutov za osvajanje ima Giulia več kot dovolj, oblikovalci so uspeli ustvariti avto z izstopajočo podobo, ki povzroči obračanje marsikatere glave, še bolj so se potrudili inženirji, ki so uspešno združili tradicijo s sodobnimi tehnologijami. Preizkusna Alfa Giulia Veloce pa je imela pod motornim pokrovom seveda še dodaten argument za osvajanje, predvsem voznika, sopotnikov pa malo manj. Zmogljiv 2,2-litrski dizelski motor JTD z največjo močjo 154 kilovatov (210 KM) voznika pač ne more pustiti ravnodušnega. Če motor preko samodejnega menjalnika poganja vsa štiri kolesa, je mikavnost toliko večja.

Vožnja takšne kombinacije je pač užitek tudi za sicer zmernejše voznike. Morda zanje še večja, saj znajo uživati v zvoku in odzivnosti motorja, tekočem prestavljanju lepo uglašenega menjalnika …, ne pa le pritiskati plin do konca in sekati ovinke. Še posebej za zadnje ni prav nobenega razloga, saj se Giulia tudi po zaslugi štirikolesnega pogona toliko bolj zanesljivo drži svojega, varnejšega voznega pasu.

Ko ima voznik dovolj intenzivnega ukvarjanja z vožnjo, s pomočjo obvolanskih ročic se lahko vmešava tudi v delo sicer učinkovitega samodejnega menjalnika, pa lahko marsikaj prepusti avtomatiki. Giulia namreč tudi na področju asistenčnih sistemov ne zaostaja za tekmeci, ki bi imeli precej več težav z italijansko lepotico, če je ne bi ob prihodu na trg pestila »cenovna samovšečnost«. Saj ne, da ni vredna, toda krog pravih oboževalcev si mora znova šele priboriti. (mkr)

 

 

Zver(inica) v naslovu seveda ni naključje, različica Veloce je bolj dinamična članica družine s športnimi srci, a prava zver je Quadrifoglio, ki pa tako ali tako presega okvire, razumske za vsakdanjo uporabo in finančne za večino kupcev avtomobilov. Veloce je bolj mikavna in tudi lažje dosegljiva različica, pa čeprav s spodnjim pragom cen pri 49.490 evrih.

Alfa Romeo Giulia * od 34.490,00 EUR * www.alfaromeo.si

Delite