Audi Q2: Vstop v svet Q

Najmanjši član Audijeve družine Q je hkrati tudi najmlajši, s katerim so pri ugledni znamki iz Ingolstadta oplemenitili ponudbo in mu namenili vlogo prve stopničke v svet prestižnih SUV-jev ali križancev.

Q2 je seveda bližje zadnjim, saj gre za kombinacijo mestnega avtomobila, postavljenega na višje podvozje, največkrat le s sprednjim pogonom. Večina serijskih različic v ponudbi namreč nima štirikolesnega pogona quattro, ki je rezerviran za dva najzmogljivejša motorja TDI.

Kljub kompaktnim meram, vsaj za modele z oznako Q, dolg je 4.191 milimetrov, širok 2.009 in visok 1.508 milimetrov, je v potniški kabini dovolj prostora za štiri potnike, peto sedežno mesto je prej rezerva, v zadku pa prtljažnik s prostornino 405 litrov. Urejenost kabine in voznikovega delovnega mesta ne dopušča dvomov o tem, da gre za čisto pravega Audija, na seznamu opreme, serijske in za doplačilo, je mogoče najti večino tistega, kar ponujajo tudi večji sorodniki.

Glede na končno ceno preizkusnega avtomobila je bila serijska različica Q2 Sport 1,4 TFSI CoD S tronic izdatno oplemenitena in temu primerna je bila tudi zabava v vožnji. Poudarjen športni značaj, pri paketu opreme S line je to sicer predvsem kozmetika, je morda vplival na varljivi občutek trdote nastavitev podvozja, kar med daljšimi avtocestnimi potepi sicer ni za okus vsakega voznika, a pri tem v redakciji ni bilo enotnega mnenja.

Zanimiva posebnost preizkusnega vozila pa je bil sistem CoD (Cylinder on Demand), ki je 1,4-litrskemu bencinskemu motorju TFSI z največjo močjo 110 kilovatov (150 KM) in navorom 250 Nm – glede na režim vožnje – izklapljal dva valja, če njuno delo ni bilo potrebno, in s tem varčeval pri porabi goriva.

Voznik teh izklopov dejansko ne zazna, o dogajanju ga obvešča le izpis na preglednem večfunkcijskem zaslonu v instrumentnem delu armature. Pri Audiju za ta sistem navajajo povprečno porabo 4,7 litra na 100 kilometrov, čemur se je mogoče približati zlasti med vožnjo po urbanem okolju, pogosto priganjanje vseh štirih valjev po avtocesti pa porabo seveda dvigne na višje povprečje. (mkr)

 

Audi Q2 glede na cenovni razred gotovo sodi v razred tistih nakupov avtomobilov, kjer imajo glavno vlogo čustva. Če denarnica to prenese, cena preizkusnega vozila je bila 51.104 evre, potem je to tudi dober nakup, saj je najmanjši član družine Q vpadljiv, a ne bahaški urbani terenec, ki zmore tudi kakšen pobeg z asfaltnih cest.

Audi Q2 * od 25.100 EUR * www.audi.si

 

 

 

Delite