BMW v Nemčiji odprl kampus za avtonomno vožnjo

BMW je odprl kampus za avtonomno vožnjo v Unterschleißheimu blizu Münchna.

Pred petnajstimi meseci so se v koncernu odločili združiti razvojno strokovno znanje za sisteme pomoči voznikom in visoko ali popolnoma avtomatizirano vožnjo na eni lokaciji.
V bližini raziskovalnega in inovacijskega centra skupine BMW je bil tako zgrajen kompetenčni center s 23.000 kvadratnimi metri pisarniških prostorov in 1.800 zaposlenimi.

V centru bodo zbrani strokovnjaki za asistenčne sisteme in avtonomno vožnjo.

Kampus za samostojno vožnjo ponuja koncept odprtega prostora ter prilagodljivo uporabo pisarniškega prostora in kratke razdalje. Tako lahko na primer razvijalec programske opreme svojo novo napisano kodo testira takoj in v le nekaj korakov oddaljenem vozilu.

Strokovnjaki bodo lahko svoje na novo napisane kode takoj preizkusili v vozilih.

Zaradi novega načina razvoja in dela so morali nove prostore prilagoditi novim potrebam, kar v praksi pomeni, da lahko hkrati samostojno deluje do 80 ekip strokovnjakov za posamezni sistem, vse pa so tesno povezane druga z drugo, tako pri preizkusih kot tudi pri  usklajevanju kompatibilnosti soodvisnih sistemov.

V sodobnih avtomobilih namreč skoraj ni več sklopa ali sistema, ki bi lahko deloval neodvisno od drugih, pa naj gre za prenos podatkov različnih tipal ali delovanje oziroma odziv sistemov glede na dejansko stanje vozila oziroma dogajanje z njim.

Obilico podatkov, pridobljenih med preizkusi, testno vozilo s sistemi za pomoč vozniku lahko na primer v delovnem dnevu pridobi približno 16 terabajtov podatkov, vozilo za samodejno vožnjo pa kar 40 terabajtov, obdelujejo v neposredni bližini kampusa, s posebnimi zmogljivejšimi povezavami za prenos podatkov, kar tudi olajša delo strokovnjakom, zbranim v novem razvojnem centru. (pfi/foto BMW)

Preizkusna vozila lahko dnevno zberejo tudi do 40 terabajtov podatkov.
Delite