Citroën je dobil nagrado za kreativnost
Citroënov razstavni prostor je na avtomobilskem salonu v Ženevi 2019 prejel nagrado za kreativnost “Creativity Award 2019”. Razstavni prostor ponazarja stoletnico znamke in se osredotoča na prihodnost.
Od 2004 dalje žirija strokovnjakov iz Ženevskega kluba za oglaševanje in komunikacije vsako leto nagradi tisto avtomobilsko znamko, ki je svoj razstavni prostor pokazala v najboljši luči in pri tem izpolnila največ kriterijev.
Letošnjo 16. nagrado za kreativnost na mednarodnem avtomobilskem salonu v Ženevi je prejel Citroën s svojim razstavnim prostorom “La Maison Citroën” (Hiša Citroën). Žirijo je še posebej prepričala postavitev, s katero je znamka izpostavila svojo zgodovino in jo prepletla s prihodnostjo, pri tem pa je uporabniku ponudila gostoljuben in kakovosten sprejem.
Kot poudarjajo pri Citroënu, so “La Maison Citroën” zasnovali kot razstavni prostor za odkrivanje novosti, na katerem sta se prepletala dizajn in udobje prek dinamičnih, gostoljubnih in digitalnih elementov. Na bivalnem prostoru z edinstveno arhitekturno zasnovo je večkrat na dan potekala predstava “The Place to C”, hkrati pa je bilo to tudi igrišče za konceptno vozilo Ami One Concept, ki je krožilo po razstavnem prostoru.
Razstavni prostor je popeljal obiskovalca v današnji svet Citroëna skozi hišo “La Maison Citroën”, nato pa ga je “Le Comptoir Ami One” ponesel v prihodnost s simulatorjem digitalnih izkušenj za stranke, od predstavitve do predaje izdelka. (mpo/foto Citroën)