Dacia Duster: Učinkoviti garač

Duster dviga prah že od prihoda prve generacije dalje in na marsikaterem trgu si je uspel ustvariti ugled kakovostnega robateža, s katerim se je mogoče tudi dejansko podati na brezpotja.

Kljub temu, da v skladu z racionalno filozofijo znamke pod okriljem francoske naveze Renault Nissan ponujajo samo tisto, kar kupci dejansko potrebujejo, se najbolj opremljene različice že spogledujejo tudi z dodatki, ki niso nujni, a jih uporabniki z veseljem sprejmejo, nenazadnje tudi zato, ker zanje ni treba odšteti nespodobnih denarnih zneskov.

Recept za držanje dosegljivih in zmernih cen je pravzaprav zelo preprost, Dacia v svoje modele vgrajuje dele in komponente, ki so že pokrili razvojne stroške in dosegajo v proizvodnji nizko ceno, kakovost pa je kljub temu na visoki ravni in predvsem preizkušena. Lahko bi celo rekli, da je v Dusterju pravzaprav originalno Dacijina samo embalaža v podobi karoserije, tehnološka vsebina pa prihaja iz modelov matičnih znamk. Kupcev seveda to ne moti, saj dobijo več za manj, kar se hitro izkaže tudi v praksi.

Pohvalno je, da konstruktorji pri zasnovi Dusterja kljub racionalnosti niso ubirali bližnjic in so izdelali sodoben avtomobil, ki se dovolj dobro obnese tako v družinsko potovalni vlogi kot v vlogi robatega delovnega stroja, s katerim je mogoče, seveda s štirikolesnim pogonom in ustreznimi gumami, zlesti do zastavljenih ciljev tudi po dejanskih brezpotjih. Pri preizkusni različici Dusterja je štiri kolesa poganjal 1,5-litrski dizelski motor dCi z močjo 110 kilovatov, kar povsem zadostuje tudi za vožnjo s polno posadko in prtljago ali tovorom v prtljažniku s prostornino 467 litrov.

Če k temu dodamo še višjo raven opreme, vključno z večfunkcijskim informacijsko zabavnim sistemom in med drugim pokrivanje celotne okolice s štirimi kamerami, kar je v dobrodošlo pomoč tako pri mestnem parkiranju kot manevriranju po gozdnih cestah, zadovoljstvo racionalnega voznika med vožnjo z Dusterjem postane tako rekoč samoumevno. (mkr)

Dacia Duster 1,5 dCi 110 4WD Prestige se uvršča v sam vrh ponudbe, zato ne preseneča nekaj tisočakov razlike od vstopne cene, a 19.190 evrov za učinkovit in tudi dokaj udoben SUV je v primerjavi s tekmeci še vedno zelo sprejemljiv in predvsem dosegljiv znesek.

Dacia Duster * cena od 13.090 EUR * www.dacia.si 

 

Delite