DS Automobiles najavlja novi model DS 4
DS Automobiles pospešuje svoj razvoj z modelom DS 4. Najnovejše vozilo iz ponudbe za zahtevnejše kupce, po besedah predstavnikov izdelovalca, igra na karto elegance in vrhunskega inženiringa. Začetek prodaje vozila DS 4 je predviden za konec leta 2021.
DS 4 je četrti model iz prodajnega izbora znamke in bo na voljo v treh različicah. Model temelji na koreniti nadgradnji konstrukcijske osnove EMP2 s 70 odstotki novimi ali ekskluzivnimi deli, od začetka prodaje dalje bo v ponudbi s priključno hibridno tehnologijo (225 konjskih moči in več kot 55 kilometrov dosega v načinu ničnih emisij po kombiniranem preizkusnem postopku WLTP).
Skupaj z nadgrajeno konstrukcijsko osnovo EMP2 so za novinca uporabili nove dele iz kompozitnih materialov, dele iz toplotno stisnjenega materiala in še bolj kompaktne dele, kot je na primer nov sklop klimatske naprave.
Motor E-TENSE, prvak Formule E
Priključno hibridna izvedenka DS 4 E-TENSE 225 je nasledila celotno strokovno podkovano znanje ekipe DS Performance, ki je v sezonah 2019 in 2020 svetovnega prvenstva Formule E osvojila štiri naslove svetovnega prvaka (med vozniki in ekipami). Zmogljiv in učinkovit pogonski sklop zajema štirivaljni motor PureTech s 180 konjskimi močmi in električni motor s 110 konjskimi močmi, ki deluje v povezavi z baterijo, katere skupna kapaciteta znaša 12,4 kWh in ki vozilu zagotavlja do 55 kilometrov dosega pri kombiniranem voznem ciklu WLTP. Po zaslugi 360 Nm navora vozilo pospeši na 100 km/h v 7,7 sekunde in z mesta prevozi 1000 metrov v 27,3 sek., pri čemer njegova poraba znaša zgolj 1,3 litra/100 km, emisije CO2 pa dosežejo 29 gramov na kilometer pri kombiniranem voznem ciklu WLTP.
Bencinski in dizelski motorji s 130 do 225 konjskimi močmi
V ponudbi bodo tudi trije bencinski motorji PureTech 130 Automatique, PureTech 180 Automatique in PureTech 225 Automatique ter dizelski motor BlueHDi 130 Automatique, ki se lahko v primerjavi s tekmeci pohvalijo z zelo konkurenčnimi vrednostmi porabe goriva (od 4,8 litra/100 km pri dizelskem motorju in 5,9 litra/100 km pri bencinskem motorju v okviru kombiniranega voznega cikla WLTP) in emisij CO2 (125 g/km pri dizelskem motorju in 135 g/km pri bencinskem motorju).
Povsem električno različico DS 4 izdelovalec napoveduje za leto 2024, ko bodo na trg prišle tudi nove tehnologije motorjev in baterij. (mpo/foto DS Automobiles)