Emil v Peterbiltu = Alica v čudežni deželi

Že kadar se pelje s samohodno kosilnico, je naš novinar Emil dobre volje. Samo, da mu nekaj ropota pod »tazadnjo«. Kar pa pelje kakšen legendarni tovornjak – še zlasti kadar gre za starodobnika – se mu čisto odpelje.

Ta teden je čustveno razrvan, saj mu je Florjan Koselj-Floro za nekaj kilometrov prepustil svojo starodobno ameriško ikono, skoraj štiridesetletnega Peterbilta 359. Med vožnjo ga je najprej mrazilo, potem ga je oblival pot, čeprav je popolnoma zdrav. Žena mu je pripravila pol kile limon, a nasmeh mu po njihovem zaužitju vseeno ni izginil z ustnic. Je pa vesela, da se je vsaj vrnil domov in ni prespal kar v tovornjaku, ker je bil navdušen tudi nad veliko spalnico. Takoj je sedel za računalnik in začel zapisovati svoje vtise. (emi/foto E. Šterbenk in B. Kolšek)

Kako je bilo v kabini, kako se je spoprijel s Fullerjevim menjalnikom in zakaj se ni mogel nehati smejati pa boste lahko prebrali v avgustovski številki Mehanik in voznik.

 

Za vožnjo »Amerikanca« se je Emil primerno oblekel: škornji in klobuk (slednji ni ameriški, ampak je avstralski – menda tudi v redu).
Na armaturi je toliko uric, vzvodov in stikal, da bi se pilot letala DC 3 gotovo dobro znašel za Peterbiltovim volanom.
Delite