Evropejec z ameriškim priokusom

Ford je potrdil, da bo sredi leta 2019 ponudbo na evropskih trgih okrepil tudi z modelom Ranger Raptor, ki bo najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega poltovornjaka v Evropi.

Oddelek Ford Performance je prvega Rangerja Raptorja razvil za resnične navdušence, iskalce adrenalina, ki si želijo drugačno prevozno sredstvo. Poganjal ga bo Fordov 2,0-litrski dizelski motor v izvedbi bi-turbo, ki razvije 170 kilovatov (213 KM) moči in 500 Nm navora, motor pa bo dopolnjeval Fordov novi 10-stopenjski samodejni menjalnik.

Po besedah izdelovalca vpadljivo podobo vrhunskega Rangerja z mogočnimi dimenzijami in ekstremnim oblikovanjem dopolnjuje edinstveno podvozje, ki so ga v oddelku Ford Performance optimalno prilagodili za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir.

Robat in obenem prefinjen
Da se uspešno spoprime z najzahtevnejšim obvladovanjem terenov pri dirkanju z visoko hitrostjo, je Ranger Raptor opremljen s posebej ojačenim okvirjem podvozja, izdelanim iz jekla z dodatnimi zlitinami.

Raptorjevo vzmetenje z dirkaškim poreklom je posebej prilagojeno za spopad z najzahtevnejšimi tereni in mora tudi ob zelo hitri vožnji zagotavljati popoln nadzor in udobje. Konstruktorji zagotavljajo, da blažilniki Fox Racing Shox s prilagoditvijo glede na zaznani položaj zagotovijo večje sile blaženja pri ekstremni obremenitvi za vrhunsko terensko zmogljivost, manjše sile v zmernejših pogojih pa poskrbijo za uglajeno vožnjo po cestah.

Več podrobnosti o Fordovem novincu boste lahko prebrali v reviji Mehanik in voznik št. 142 (julij/avgust 2018), ki bo izšla konec meseca avgusta 2018.

Delite