Fiat 500X ima prenovljeno podobo in vsebino
Fiat 500X ima posodobljeno zunanjo podobo, za katero se skriva več naprednejše tehnologije, vključno z izdatnejšo ponudbo asistenčnih sistemov in nove generacijo motorjev FireFly Turbo, ki imajo boljši izkoristek goriva in so tišji od predhodnikov.
Najbolj opazna novost na zunanjosti Fiata 500X so nove serijske luči LED in žarometi s tehnologijo Full-LED. Slednji sicer sodijo med dodatno opremo, zagotavljajo pa učinkovitejšo osvetlitev, saj so za 20 odstotkov svetlejši od ksenonske tehnologije pri prejšnjem modelu.

Nova podoba svetlobnih teles
Oblika žarometov in luči na zadku zagotavljajo prepoznavnost v skladu s celotno podobo Fiata 500X in oblikovalskimi detajli, ki so izpostavljeni tudi v novo zasnovani potniški kabini z večjim poudarkom na tradicijo italijanskega oblikovanja.
Različica Urban vključuje popolnoma novo obliko sprednjega in zadnjega odbijača, različici Cross in City Cross pa imata novo podobo zaščite podvozja, ki poudarja njun neurbani značaj.
Nova oblika zunanjosti je namenjena dvema okoljema uporabe Fiata 500X. Prvo je mesto, kjer se lahko voznik zanaša na višji položaj sedenja in boljšo preglednost ter obvladljive kompaktne mere za sproščeno vožnjo v mestnem prometu, drugo okolje pa so neutrjeni kolovozi za pobege izven mestnih ulic.
Novi 500X je prvi Fiatov model z vgrajenimi motorji FireFly Turbo, ki po zagotovilih izdelovalca vzpostavljajo pravo ravnovesje med voznimi zmogljivostmi in zadovoljstvom kupcev s tišjim in bolj varčnim delovanjem.
Tišji in varčnejši motorji
Ponudba novih motorjev FireFly Turbo vključuje trivaljni 1,0-litrski motor, ki razvije moč 88 kW (120 KM) in največji navor 190 Nm, v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom, ter štirivaljni 1,3-litrski motor z močjo 110 kW (150 KM) in navorom 270 Nm v kombinaciji s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko TCT.
Ponudbo motorjev dopolnjuje 1,6-litrski turbodizelski motor 1,6 MultiJet II z 88 kW (120 KM) moči in navorom 320 Nm, lahko pa je kombiniran s 6-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko TCT.
Pester nabor asistenčnih sistemov
Novi 500X ima poleg ostale opreme tudi serijsko vgrajene sisteme za prepoznavanje prometnih znakov in aktivni nadzor hitrosti ter sistem Lane Assist, ki je samodejni sistem za opozarjanje na nenamerno spremembo voznega pasu. Dodatna oprema vključuje sistem za nadzor mrtvih kotov, prilagodljivi tempomat (ACC) ter avtonomno zaviranje v sili.
Na voljo je tudi sistem za preverjanje prostora za vozilom, sistem tipal za dež in mrak, sistem Uconnect, ki prek kamere za vzvratno vožnjo prikazuje širokokotni pogled območja neposredno za vozilom.
Ponudba na slovenskem trgu zajema tri različice opreme: Urban, City Cross in Cross, tri motorje, v kombinaciji s 6-stopenjskim ročnim ali 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom TCT. V serijsko »opremo« sodi tudi 5 let jamstva Fiat 5 Plus. Cenovna lestvica se začne pri 17.590 EUR. (mkr/foto mkr Fiat)