Ford Custom je dobil še več adutov za osvajanje kupcev

 

Na slovenski trg je uradno pripeljal novi Fordov Custom, ki bo tako kot doslej na voljo v številnih izvedbah za širok krog uporabnikov.

Model, ki je bil prvič predstavljen leta 2012, je sicer slovenskim kupcem že dobro znan, saj je prejšnja generacija uspešno utrla kolesnice na poti k vrhu prodajne lestvice tudi na slovenskem trgu. V najnovejši izdaji pa ima za osvajanje kupcev še več adutov, ki lahko zagotovijo širjenje kroga uporabnikov.

Nova zasnova zunanjosti in notranjosti
Za dober prvi vtis poskrbi že zunanjost vozila, ki kljub svoji primarni vlogi racionalno zasnovanega lahkega gospodarskega vozila ponuja tudi očem prijetno podobo v skladu z oblikovalskimi smernicami siceršnje ponudbe vozil s Fordovim ovalom na veliki in prepoznavni prednji maski.

Podobno velja za povsem novo zasnovano notranjost, ki se je še bolj približala podobi notranjosti osebnih vozil, tako pri sami zasnovi kot tudi uporabljenih materialih. Celotna zasnova pa je prilagojena izdatni digitalizaciji upravljanja in naraščanju števila asistenčnih sistemov, namenjenih zagotavljanju višje ravni udobja in varnosti.

Obsežna ponudba asistenčnih sistemov
Novi Custom je med drugim prvo Fordovo lahko gospodarsko vozilo, ki je na voljo z inteligentnim omejevalnikom hitrosti za samodejno prilagajanje hitrosti vozila glede na veljavne omejitve – te omejevalniku posreduje sistem za prepoznavanje prometnih znakov.

Za dodatno varnost lahko poskrbi sistem za informacije o dogajanju v mrtvih kotih z opozarjanjem na promet za vozilom, ki voznika opozarja na prečni promet tudi pri vzvratni vožnji s parkirnega mesta, kar bodo še posebej cenili uporabniki tovorne različice z omejenim pregledom nad dogajanjem za zadkom vozila.

Omenjene nove funkcije dopolnjujejo obsežno zbirko tehnologij, ki so že bile na voljo pri prejšnji generaciji, vključno s pomočjo za preprečevanje trčenja z zaznavanjem pešcev in samodejnim zaviranjem v sili, opozarjanjem na zapuščanje voznega pasu, stabilizacijo pri bočnem vetru in prilagodljivim tempomatom.

Sodobni in gospodarni motorji
Za pogon novega Customa bodo lahko kupci izbirali med tremi izvedbami dizelskega motorja Ford EcoBlue, ki so ga v ponudbo uvedli pri predhodniku leta 2016. Najšibkejši 2,0-litrski motor TDCi zmore 77 kilovatov (105 KM), sledi mu motor z največjo močjo 96 kilovatov (130 KM), najzahtevnejšim pa ponujajo še motor z največjo močjo 125 kilovatov (170 KM).

Sodobni motor v primerjavi z 2,2-litrskim dizelskim predhodnikom po besedah konstruktorjev zagotavlja znatno znižanje stroškov uporabe in izboljšanje zmogljivosti, saj je poraba manjša za do 13 odstotkov, navor pri nizkem številu vrtljajev pa je povečan za 20 odstotkov.

Za vse, ki iščejo največji prihranek pri gorivu, bo posodobljeni model na voljo tudi v novi različici ECOnetic z izpusti CO2 148 g/km in porabo 5,7 l/100 km.

Različica ECOnetic bo na voljo za dostavnik serije 300 s kratko medosno razdaljo, poganjal jo bo motor s 77 kW (105 KM), posebno umeritvijo in sistemom Auto-Stop-Start, nameščene bodo pnevmatike z nizkim kotalnim uporom, na voljo pa bosta tudi Fordova inovativna funkcija za nadzor pospeševanja in omejevalnik hitrosti s fiksno nastavitvijo na 100 km/h.

Za delo in užitek
V delovni izvedbi, kot lahko gospodarsko vozilo, bo novi Transit Custom kupcem nudil možnosti izbire med izvedbami z dvema višinama strehe, dvema medosnima razdaljama, skupno maso vozila od 2,6 do 3,4 tone in nosilnostjo do 1.450 kg, na voljo pa bo kot furgon, kombi in furgon z dvojno kabino. Prostornina tovornega dela največje različice je 8,3 kubičnega metra, vanjo pa gre tovor, dolg do 3,4 metra.

Poleg delovne različice pa bo nove kupce iskal tudi Tourneo Custom, namenjen prevozu potnikov ali potepom večjih družin, pri katerem so še več pozornosti namenili zagotavljanju visoke ravni potovalnega udobja.

Dodatno oplemenitena notranjost, obilica opreme, namenjene prijetnejšemu delu voznika, in podrobnosti za prijetnejše sedenje na posamično odstranljivih sedežih z možnostjo obračanja za 180 stopinj, učinkovitejše zračenje s 14 šobami in nenazadnje individualno polnjenje šestih mobilnih naprav so argumenti, ki lahko potniško različico Customa še dvignejo na prodajni lestvici.

Novi Tourneo Custom je lahko namreč brez težav tudi mobilna pisarna za sestanke na poti ali pa udoben potovalnik za sedem potnikov in voznika, ki lahko s seboj odpeljejo tudi kar nekaj prtljage, še posebej v podaljšani različici Customa. Tudi Tourneo Custom bo namreč na voljo z dvema dolžinama. Krajša različica je dolga 4.973 milimetrov in ima v zadku 1.200 litrov prostornine za prtljago, daljša pa 5.340 milimetrov in ima v zadku 1.900 litrov prostornine, namenjene prtljagi.

Cenovna lestvica številnih različic tovornega Transit Customa se začne malce pod 20 tisoč evri, pri potniški izvedbi Tournea Custom pa nekaj nad 32 tisoč evri. (mkr/foto mkr)

 

 

Več o novem Customu boste lahko prebrali v reviji Mehanik in voznik št. 140 (marec/april 2018), ki izide v drugi polovici meseca aprila 2018.

 

 

Delite