Ford EcoSport: Skoraj za vsakogar
Slovenci se pri izbiri prevoznih sredstev zelo radi odločamo za nakupe »rezervnega prostora«, ki ga večino časa prevažamo s seboj neizkoriščenega. EcoSport zaradi tovrstnih navad na videz nima dobrega izhodišča za uspeh. Dejstvo pa je, da lahko hitro osvoji morebitne kupce, če si z njim privoščijo nekaj druženja pri vsakdanjih opravilih.
Njegova pomembna prednost pri boju za parkirne površine v slovenskih mestih ali vijuganju po ozkih stezah številnih slovenskih vasi so kompaktne zunanje mere. Dolg je namreč 4.096 milimetrov, širok 1.816 in visok 1.713 milimetrov, v potniški kabini je dovolj prostora in udobja tudi za družinske potrebe, v zadku pa še 356 litrov prostornine za prtljago.
Pri tem je sicer treba omeniti posebnost EcoSporta, in sicer bočno odpiranje prtljažnih vrat; tečaji so na levi strani, kar je značilno za modele, ki imajo predvideno mesto za rezervno gumo na prtljažnih vratih. Takšna zasnova ima nekaj prednosti za tiste, ki se težko stegujejo za dvignjenimi »klasičnimi« vrati in imajo težave z loputanjem ali prenizkim stropom v garaži. Slabost pa je v tem, da mora za vozilom ostati nekaj več centimetrov prostora za odpiranje.
V notranjosti sledi po kakovosti in ponudbi opreme trendom znamke in večjim sorodnikom. To pomeni, da še posebej pri višjih ravneh opreme uporabniki ne pogrešajo prav ničesar. Z dobrimi voznimi lastnostmi hitro osvoji voznika, še posebej, če se pod motornim pokrovom skriva najzmogljivejši pogonski agregat, bencinski 1,0-litrski motor EcoBoost z močjo 103 kilovate (140 KM).
Motorno manj zahtevnim kupcem, ki se tudi zaradi cenovnih razlogov odločajo za bolj racionalni nakup, pa pri Fordu ponujajo še zmernejšo različico 1,0-litrskega bencinskega motorja z 92 kilovati (125 KM) ali 1,5-litrska dizelska agregata z močjo 73 kilovatov (100 KM) oziroma 92 kilovatov (125 KM). Tudi ti motorji bodo dobro opravljali svojo nalogo, za nakup pa bo treba odšteti opazno manj evrov. (mkr)
Prvi Ecosportov poskus na slovenskem trgu zaradi več razlogov ni bil najbolj uspešen. Njegova najnovejša izdaja pa ima sedaj precej boljše izhodišče za uspeh in z malo dodatne cenovne spodbude bi lahko tudi na slovenskih cestah postal pogostejši pojav, saj ustreza potrebam večjega kroga kupcev v Sloveniji.Ford EcoSport * od 16.400 EUR * www.ford.si