Fordove novosti na sejmu gospodarskih vozil IAA
Na salonu gospodarskih vozil IAA v Hannovru v Nemčiji od 20. do 27. septembra 2018 bo Ford predstavil novo generacijo povezanih in elektrificiranih vozil.
Ford bo na svojem razstavnem prostoru v Hannovru poleg novega Transita, ki bo doživel svetovno premiero, predstavil vse svoje modele, opremljene z vgrajenimi modemi in novimi rešitvami, ki so jih razvili za optimalno upravljanje voznih parkov. Obiskovalci se bodo lahko podrobno seznanili s paleto elektrificiranih modelov, med katerimi sta tudi priklopni hibrid (PHEV) Transit Custom, na salonu premierno prikazan v končni proizvodni različici, in novi Transit, ki je kot prvi v segmentu na voljo z 48-voltnim ‘mehkim’ (pomožnim) hibridnim pogonom (mHEV).
“Hannover bo v znamenju prihoda vznemirljive nove družine gospodarskih vozil Transit, ki je temeljito opremljena s povezavami,” je povedal Hans Schep, generalni direktor oddelka za gospodarska vozila pri Fordu v Evropi. “Z napredno povezljivostjo in našimi elektrificiranimi vozili, ki spreminjajo pravila igre, bodo imele naše stranke veliko novih priložnosti za ustvarjanje dodatne vrednosti.”
Novi Transit s sistemom mHEV
Novi dvotonski Ford Transit bo na trg zapeljal sredi leta 2019. Kot obljubljajo pri proizvajalcu, bo imel poleg večje nosilnosti, vgrajene povezljivosti in napredne tehnologije za pomoč vozniku tudi učinkovitejšo porabo goriva, prav tako pa so mu namenili novo notranjost z izboljšanim prostorom za prevoz tovora. Poleg nadgrajenih 2,0-litrskih dizelskih motorjev EcoBlue bo novi Transit v izvedbi z ročnim menjalnikom na voljo tudi z 48-voltno tehnologijo mHEV, ki naj bi pomenila učinkovitejšo porabo goriva, zlasti pri mestnih vožnjah s pogostim ustavljanjem in speljevanjem. Sistem mHEV zajema energijo pri upočasnjevanju in jo shrani v 48-voltni litij-ionski akumulator, da z njo pomaga poganjati motor in električno opremo.
Transit Custom PHEV
Fordov dostavnik Transit Custom PHEV je opremljen s hibridnim sistemom, ki omogoča doseg do 50 kilometrov povsem brez emisij, sicer pa ga poganja 1,0-litrski bencinski motor EcoBoost, ki na daljših poteh polni vgrajene akumulatorje ter omogoča skupni doseg približno 500 kilometrov. V končni proizvodni različici v Hannovru razstavljeni PHEV ima kompakten tekočinsko hlajeni paket litij-ionskih akumulatorjev pod tovornim dnom, da je za tovor na voljo prav toliko prostora kot pri standardnem dostavniku. Vozilo ima novo zasnovo notranjosti najnovejšega Transita Custom, vključno s posebnimi informacijskimi zasloni za različico PHEV.
Fordova telematika in podatkovne storitve
Fordova telematika bo upraviteljem voznih parkov predstavila spletno aplikacijo z rešitvami, ki bodo profesionalcem pomagale izboljšati uporabo vozil in doseči maksimalno razpoložljivost, optimizirati stroške delovanja in upravljati nabor voznikov. Njihove podatkovne storitve pa bodo upraviteljem voznih parkov omogočile sodelovanje z drugimi ponudniki storitev pri dostopu do podatkov vozila – vozilo jih bo pošiljalo neposredno v ‘oblak’ – za ustvarjanje lastnih po meri prikrojenih rešitev za vozne parke.
Ranger Raptor za terenske navdušence
Po premieri v Kölnu, o čemer smo že pisali, se bo novi Ranger Raptor v Hannovru prvič predstavil avtomobilskemu občinstvu. Terenski navdušenci si ga bodo lahko omislili sredi prihodnjega leta, poganjal pa ga bo 2,0-litrski dizelski motor EcoBlue v izvedbi Bi-turbo, ki razvije 213 KM in 500 Nm navora. Prevladujoč nastop vrhunskega Rangerja z mogočnimi dimenzijami in ekstremnim oblikovanjem dopolnjuje posebno podvozje, ki so ga v oddelku Ford Performance prilagodili za terensko vožnjo z veliko hitrostjo in možnost premagovanja vseh ovir. (pfi/foto Ford)