Hidria za čisto dizelsko tehnologijo prihodnosti
Hidria bo v Tolminu izdelovala sistem za hladen zagon dizelskega motorja s senzorjem tlaka Optymus PSG, ki porabo goriva in izpuste emisij v sodobnih dizelskih motorjih znižuje za do 30 odstotkov.
Korporacija Hidria je v Tolminu s svečanim odprtjem v Hidrii razvite in izdelane visokotehnološke, popolnoma avtomatizirane proizvodne linije še uradno začela serijsko proizvodnjo mednarodno nagrajene inovacije Optymus PSG, ki jo bodo v pogonske agregate vgrajevali največji izdelovalci vozil z dizelskimi motorji, tudi Skupina Volkswagen.
Bistveno manjša poraba goriva in manj škodljivih izpustov
Optymus PSG, ki je vgrajen v izgorevalno komoro dizelskega motorja, preko 100.000 krat na sekundo meri podatke o tlaku v motorju ter jih preko vgrajene mikroelektronike in digitalnega algoritma posreduje v osrednji motorni računalnik. Sistem tako v realnem času optimira vbrizgavanje goriva in druge za optimalno izgorevanje ključne parametre, rezultat tega pa je bistveno zmanjšanje porabe goriva in količin izpustov.
Hidriin sistem Opymus PSG v sodobne dizelske avtomobile z letošnjim letom že vgrajujejo v Skupini Volkswagen, novi dizelski motorji v vozilih znamk Audi, VW, Seat in Škoda pa tako izpolnjujejo vse trenutne in že nove emisijske predpise, ki bodo začeli veljati leta 2020.

Petnajst mednarodnih patentov
V Hidrii so v razvoj in industrializacijo sistema Optymus PSG, s katerim naj bi bil opremljen vsak tretji sodobni avtomobil z dizelskim motorjem v Evropi in je zaščiten s kar 15 mednarodnimi patenti, v preteklih petih letih vložili preko 25 milijonov evrov.
V korporaciji Hidria trdno verjamejo, da z inovativnim sistemom Optymus PSG odločno prispevajo k nadaljnjemu razvoju okolju prijaznejših dizelskih tehnologij prihodnosti. Po besedah predstavnikov korporacije pa gre za enega največjih dosežkov sodobne slovenske industrije z velikim odmevom tudi na evropski in globalni ravni.
Da to verjetno res drži, dokazuje tudi to, da se je uradnega odprtja linije v Tolminu udeležila tudi evropska komisarka za promet Violeta Bulc, ki poudarja, da je Komisija v zadnjem letu predstavila vrsto strategij za razogličenje prometa in varstvo okolja: »Do leta 2030 morajo biti povprečne emisije CO2 za nove avtomobile in kombinirana vozila 30 odstotkov nižje v primerjavi z letom 2021. Prav tako želimo do leta 2050 uresničiti našo vizijo 0 (nič) smrtnih žrtev in hudih poškodb, 0 emisij in 0 papirja.« (mkr/foto Hidria)
