Jeep Compass: Prijetno presenečenje

Jeep Compass poskrbi za dober vtis že s svojo zunanjostjo, saj sodi med SUV-je, ki so uspeli ohraniti dobršno mero elegance, kljub višjemu podvozju in karoseriji ter ponavadi malce bolj oglatim obrisom vozila. Njegova podoba, najbolj izstopajoča je seveda prednja maska, pa hkrati zagotavlja tudi dovolj opazno prepoznavnost oziroma pripadnost legendarni znamki, ki je poskrbela za poimenovanje celotnega razreda.

Compassa bi bilo sicer škoda, če bi ga brezkompromisno priganjali po terenu in poskušali dokazati, da je čisto pravi in kleni džip. Velik del njegovih kupcev z njim bržkone ne bo zapuščal varne podlage gozdnih cest med pobegi iz mestne džungle. Verjamem pa, da konstruktorji na sredinsko konzolo niso le za šalo namestili tudi vrtljivega stikala za izbiro voznega programa glede na vremenske razmere in podlago. Opcij je na izbiro več, a med našim preizkusom, ki ga je izdatno pobelil sneg, se je izkazalo, da je najbolj učinkovito delo prepustiti kar normalni avtomatiki, ne pa tisti, namenjeni vožnji po snegu.

Pri notranjosti pa je treba omeniti še en pomemben del prijetnega presenečenja o ameriško-italijanskem Jeepu. Compass je namreč zelo drugačen od koncernskih izdelkov in voznik ne dobi vtisa o tem, da sedi v Fiatu. Pa ne, da bi bilo z omenjenim kaj narobe, a če se kupec odloči za nakup čisto pravega Jeepa, potem je pač bolj vesel, če to tudi dobi. Seveda z evropskim značajem, kar med drugim pomeni tudi bolj »civiliziran« motor. Compassa je učinkovito in s samodejnim menjalnikom lepo ubrano poganjal 2,0-litrski dizelski štirivaljnik, ki zmore 103 kilovate (140 KM), kar je povsem dovolj za izzive, ki jih pred njega postavi povprečni slovenski kupec. (mkr)

 

Ponudba različic glede na ravni opreme in vrsto motorja omogoča precejšnjo mero prilagajanja potrebam posameznega kupca. Mogoče je izbirati tudi med štirikolesnim in dvokolesnim pogonom, a kaj bolj pristoji čisto pravemu Jeepu, je menda jasno.

 

Jeep Compass * od 23.490 EUR * www.jeep.si

Delite