Kako bodo videti Opli v prihodnosti?

Odkar je postal Opel član Skupine PSA, si prizadeva, da bi bil najmočnejša avtomobilska znamka znotraj skupine. Z novim konceptnim vozilom, ki ga bodo razkrili konec letošnjega leta, pa želijo pokazati, kam je usmerjena znamka.

Oplove ekipe tako nameravajo ustvariti konceptno vozilo, ki bo simboliziralo njihovo smer. Kot cilj so si zastavili slediti trem vrednotam znamke – nemški, dostopen in vznemirljiv. Tako so si Oplove ekipe s področja oblikovanja, razvoja in trženja v zadnjih mesecih prizadevale najti odgovor, kako te vrednote še bolje izraziti z oblikovanjem, tehnologijo, bistvom Oplovih avtomobilov in pristopom podjetja pri odnosih s strankami.

In kaj so mislili s tem, ko so med svoje vrednote uvrstili besedo ‘nemški’? “Nov nemški značaj – nova ‘nemškost’ – pomeni, da naš temelj niso samo tradicionalne nemške vrednote. Seveda ostajajo odličen razvoj, natančna izdelava, tehnične inovacije in izjemna kakovost še naprej pomembni za nas. A sodobna Nemčija je več kot to. Odprti smo svetu, naš duh zavrača omejenost in resnično smo naklonjeni ljudem – ta odnos najbolje opiše nemška beseda ‘menschlich’ – človeški, človekoljubni. Naši uporabniki so naša usmeritev in naš kompas pri delu, ne glede na to, kje živijo in od kod prihajajo,” je pojasnil Mark Adams iz oblikovalske ekipe.

V svojo prihodnjo oblikovalsko filozofijo pa so vključili tudi izraza ‘drzno’ in ‘čisto’. “Oplovo oblikovanje je čustveno, izklesano in samozavestno, ustvarjamo osupljive oblike, ki res izstopajo. Vse to povzema izraz drzno. Drugi ključni vidik nemškega oblikovanja je njegova jasnost, intuitivnost in osredotočenost. In to povzema izraz čisto,” je razložil Adams. S temi lastnostmi je povezano tudi oblikovanje prejšnjih legendarnih Oplovih modelov. Eden najbolj osupljivih primerov načel ‘drzno’ in ‘čisto’ je bil Opel CD, ki je mednarodno javnost osupnil ob svoji svetovni premieri na avtomobilskem salonu v Frankfurtu leta 1969.

GT Concept
Vsi omenjeni elementi so vidni tudi pri najnovejšem izdelku oblikovalskega centra v Rüsselsheimu, ki so ga poimenovali GT Concept. “Izraziti proporci, preproste, a izklesane površine, drzna grafična podoba, redki in obenem nadvse skrbno izdelani detajli – konceptni model znamke za leto 2018, ki ga pripravljamo, prinaša razvoj načel, s katerimi je očaral GT Concept. Izraz Oplovih vrednot se jasno nadaljuje in ostaja skladen. Obenem smo naredili kar nekaj velikih korakov naprej in vzpostavljamo strukturo prihodnjega obraza znamke Opel. V središče smo postavili Oplov kompas,” dodaja Adams.

Oplov kompas, kot so se izrazili, oblikovne elemente prihodnjega obraza znamke razvršča ob dveh poudarjenih oseh, ki se sekata v emblemu. Linija osrednjega pregiba na pokrovu motornega prostora predstavlja navpično os, ki bo izdelana še drzneje in čisteje. Vodoravno os pa simbolizirajo značilne dnevne luči v obliki krila, in kot lahko pričakujemo, bodo pri prihodnjih Oplovih modelih še bolj poudarjene in dodelane.

Konceptno vozilo znamke za leto 2018 bodo predstavili do konca leta. (pfi/foto Opel)

 

Delite