Mercedes-Benz v praksi preizkuša električni eActros

Po cestah na jugozahodu Nemčije se te dni prevažata dve »čisti« in tihi tovorni vozili. Inženirji iz Mercedes-Benza namreč tamkaj preizkušajo 18- in 25-tonsko električno različico Actrosa, ki so ga poimenovali eActros.

Namen tega preizkusa je, da bi lahko v mestnem prometu in med standardno dostavo blaga uporabljali serijska tovorna vozila, ki ne povzročajo hrupa in ne proizvajajo emisij CO2. Preizkušajo tako dvo- kot triosna tovorna vozila, izkazati pa se morajo v najrazličnejših okoliščinah, in sicer: polno naložena, s hladilno in drugimi nadgradnjami, na daljših razdaljah, pri vožnji v klanec in po njem navzdol, spoprijeti se morajo z različnimi vremenskimi razmerami, pa tudi z vožnjo v mestnem prometu itd. Pri tem bodo pod drobnogledom Mercedesovih razvijalcev zlasti pogonski agregat, zmogljivost baterij in seveda doseg vozila. S testiranji so pričeli letos junija, trajala pa bodo vse do konca leta.

Naslednji korak je dobava desetih testnih vozil eActros strankam, ki jih bodo uporabljale v težjih pogojih in kot dostavna vozila. Kot pravijo pri Mercedesu, naj bi litij-ionske baterije v eActrosu zadostovale za razdalje do 200 kilometrov, njihova kapaciteta pa znaša 240 k Wh. Baterije je mogoče popolnoma napolniti v dveh do treh urah. (pfi/foto Daimler)

S preizkusi eActrosa na javnih cestah so začeli junija, trajali pa bodo do konca leta.

 

Več podrobnosti o modelu eActros z električnim pogonom boste lahko prebrali v reviji Mehanik in voznik št. 142 (julij/avgust 2018), ki bo izšla v drugi polovici meseca avgusta 2018.

Delite