MG ima na slovenskem trgu velike načrte

Znamka MG je bila na slovenskem trgu že prisotna v zadnjih letih, sedaj pa se ji pod okriljem večjega trgovca z avtomobili, obeta intenzivnejše nagovarjanje kupcev s pestro ponudbo modelov, ki jo nameravajo v prihodnosti še širiti. Na začetku bo ponudba temeljila na športnih terencih z bencinskim pogonskim agregatom MG ZS in MG HSi ter priključnem hibridu MG EHS, napovedujejo pa že tudi več modelov z električnim pogonom.

Blagovna znamka MG Motor je bila ustanovljena leta 1924, ustanovil jo je britanski pionir William Morris, lastnik takratnega podjetja Morris Garages po katerem je znamka dobila tudi ime. V dvajsetih letih prejšnjega stoletja je bila ideja MG razvijati v smeri športnih avtomobilov, zato je ta znamka v zgodovini podrla več kot 40 svetovnih hitrostnih rekordov in bila proglašena za najkakovostnejši dirkalni avtomobil na svetu. Danes pa je znamka v lastništvu SAIC Motors, največje kitajske avtomobilistične skupine in beleži odlične prodajne rezultate na evropskem trgu. »Menim, da je sedaj prišel primeren trenutek, da slovenskim kupcem ponudimo elegantne in udobne športne terence B in C SUV segmenta, kjer ni potrebno sprejemati kompromisov med ceno in kakovostjo,« pravi Nenad Pleteš direktor znamke za MG Adriatic.

MG ZS
MG ZS je eleganten in udoben mestni terenec, primeren za družine s hitrim življenjskim slogom, ki iščejo odlično razmerje med ceno in kakovostjo. Na voljo je z bogato serijsko opremo, dvema bencinskima motorjema z ročnim oziroma avtomatskim menjalnikom ter z enim največjih prtljažnih prostorov v svojem razredu (448 l).

Ponudbo motorjev začenja bencinski 1,5 DOHC VTI z močjo 78 kW (106 KM). Štirivaljni motor prenese najvišji navor 141 Nm na cesto s petstopenjskim ročnim menjalnikom prek sprednjih koles. Alternativo predstavlja moderni enolitrski T-GDI, ki s pomočjo turbin in neposrednega vbrizga goriva razvije 82 kW (111 KM).

MG ZS je v Sloveniji na voljo v treh različicah, in sicer Excite, Exclusive in Luxury. Začetna cena prvega nivoja opreme Excite je 17.500 EUR, cena za Exclusive je 19.000 EUR, za Luxury pa cena znaša 21.500 EUR. Slednji je na voljo tako z ročnim kot avtomatskim menjalnikom.

MG ZS je temelj ponudbe med modeli.

MG HS
MG HS C SUV športnega videza ima prostorno notranjost in se ponaša s številnimi inteligentnimi funkcijami. MG HS je na voljo v treh različicah, Standard z začetno ceno 23.900 EUR, Comfort z začetno ceno 25.900 EUR in Luxury z začetno ceno 27.900 EUR, vse izvedenke imajo že vključeno metalik barvo. Medtem ko je različica Standard dostopna zgolj z ročnim menjalnikom, pa različici Comfort in Luxury omogočata možnost izbire med bodisi ročnim, bodisi samodejnim menjalnikom.

MG HS poganja najnovejši turbobencinski motor MG z močjo 119kW (162 KM) v obeh različicah; začetno raven Standard in najvišjo raven Luxury. Različici Comfort in Luxury sta na voljo s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in sedemstopenjskim DCT menjalnikom.

Vse modele odlikuje tudi pestra ponudba opreme.

MG EHS Plug-in Hybrid
MG EHS je hibridna različica MG HS, ki je prišel na evropski trg leta 2019 kot cestni terenec C razreda in večja alternativa uveljavljenemu modelu MG ZS. Kot poudarjajo pri izdelovalcu MG EHS Plug-in Hybrid omogoča voznikom, ki še niso povsem pripravljeni v celoti preiti na električni avtomobil, da vozijo električno in trajnostno.

Ima dva razreda opreme – Comfort in Luxury. Pri obeh nivojih opreme pride tudi serijsko obsežni sistem pomoči vozniku – MG Pilot. Začetna cena različice Comfort je 37.900 EUR, Luxury pa se prične pri 39.900 EUR z vključeno kovinsko barvo.

MG EHS Plug-in Hybrid poganja 1,5-litrski bencinski turbomotor, pomaga pa mu še elektromotor moči 90 kW, za skupno sistemsko moč 190 kW (258 KM). Baterija kapacitete 16,6 kWh zagotavlja doseg 52 kilometrov. Moč bencinskega motorja se prenaša prek šeststopenjskega avtomatskega menjalnika, medtem ko prenaša elektromotor moč prek štiristopenjskega električnega pogona.

MG EHS za postopno prehajanje na električni pogon.

MG Motor v Sloveniji
Uvoznik za znamko MG Motor v Sloveniji je Grand Automotive Adriatic d.o,o, ki je v lastništvu skupine Taavura. MG in SAIC Motor sta izbrala skupino Grand Automotive za partnerja v Adriatic regiji zaradi dokazane sposobnosti uveljavljanja novih znamk na tržišču skozi strategijo hitre rasti. »Naš cilj je v Sloveniji doseči 3 % tržni delež, kar bomo dosegli s kakovostnimi vozili, ki jih kupcem ponujamo po dostopni ceni in s katerimi bomo konkurenčni na slovenskem trgu,« pravi Nenad Pleteš, direktor znamke Adriatic.

V Sloveniji so MG ZS, HS ter eHS kupcem na voljo v prodajno servisnih salonih po vsej Slovenij, natančneje v Ljubljani (Plan-net Solar), Jesenicah (ASP d.o.o), Kopru (Trgo ABC), Novem mestu (TPV Avto), Celju (Avtotehnika Celje) in Mariboru (Štajerski avtodom). Mario Rob, vodja prodaja MG Motor Adriatic pravi: »Zelo smo veseli, da smo znamko MG pripeljali na slovenski trg. To so avtomobili, ki prinašajo povsem novo raven kakovosti in uglajenosti in so na voljo v športnem in cenovno ugodnem paketu. Namenjeni so predvsem družinam, ki iščejo visokokakovostno alternativo običajnim SUV-jem.«

»Znamka MG želi biti dostopna širši množici ljudi in je namenjena vsem, ki so pripravljeni na spremembe in za njih tudi kaj narediti«, je poudarja Nenad Pleteš, direktor znamke MG Adriatic

V prihodnjih mesecih tega leta, se bo športnim terencem pridružila še celotna paleta električnih vozil, in sicer ZS EV (popolno električno vozilo evropskih meril), MG 4 in MG 5 (prvi električni karavan). (mkr/foto mkr, ura, MG)

S širitvijo ponudbe modelov bo znamka lažje dosegla optimistično zastavljene prodajne cilje na slovenskem trgu.

 

 

O znamki MG in ponudbi na slovenskem trgu boste lahko prebrali več v reviji Mehanik in voznik 169 (januar – februar 2023).

 

 

 

Delite