Naj se vidi, kdo je alfa samec

Z MAN-om EVOLION smo se prvič srečali lani v Berlinu – pred hannovrskim IAA. Namenili so ga največjim oboževalcem tovornjakov iz te hiše, kar na prvi pogled kaže grafika kabine.

Konec septembra smo si pa na ljubljanskem predstavništvu lahko enega podrobno ogledali, vanj sedli in ga tudi zapeljali. Na cesti ga ne boste spregledali, saj so z vsake strani narisali stiliziranega leva in namestili vrsto dodatkov iz nerjavne sijajno polirane pločevine. Iz tega materiala so stopnice, strešni nosilec s štirimi halogenskimi žarometi, prednja in stranska zaščita spojlerjev z okrasnimi lučmi LED ter troblji na levi strani kabine.

Tovornjak pri MAN-u opremijo po željah kupcev – napis INDIVIDUAL na boku vozila.

MAN-ovega paradnega leva poganja najmočnejši motor D26, generacije 6c (368 kW / 500 KM), katerega moč do pogonskih koles prenaša menjalnik MAN TipMatic® 12+2, z izključljivim retarderjem.

Pri opremi notranjosti še zdaleč niso skoparili, saj so na pod privili pedantno izdelana, izdatno nastavljiva zračno vzmetena sedeža. Pri tej različici ne preseneča, da sta prezračevana in ogrevana, sovozniški pa je ob tem še vrtljiv okoli navpične osi. Na njem je mogoče počivati ali pa gledati televizijo, ki tudi sodi v ta paket. Nad široko in udobno posteljo so namesto nameščeni trije predali in srednji skriva malo kuhinjo z mikrovalovno pečico in s kavnim avtomatom, pod posteljo pa je – kakor smo navajeni – hladilnik.

Z zunanje strani sta dosegljiva velika predala, med njima in posteljo pa je prostor za drobno opremo – prva pomoč, žarnice, trikotnika …). Trije veliki predali so tudi nad vetrobranom. Našteto zagotavlja osnovno udobje, za še več pa poskrbijo številni asistenčni sistemi ter sistemi za višjo raven prometne varnosti.

Notranja oprema je iz zelo kakovostnih materialov izdelana natančno.

Več informacij o LION-u boste našli v oktobrski številki. (emi/foto emi)

 

Delite