Nissan Juke še bolj prilagojen okusu posameznika

Na slovenskem trgu se je začela prodaja prenovljenega Juka, ki ga je bilo mogoče v javnosti prvič videti pred pol leta na avtomobilskem salonu v Ženevi. Pozorno oko poznavalcev Nissanovega križanca bo opazilo prenovljeno prednjo rešetko, meglenke in platišča.

Slednjim so namenili tri nove dizajne 16- in 18-palčnih platišč, pri različici Tekna pa jih bo mogoče naročiti z barvnimi vložki. Barvno je mogoče prilagoditi tudi različne karoserijske dele, na primer oblogo prednjega in zadnjega odbijača, spodnje okrasne bočne letve in ohišja zunanjih ogledal. Ta prilagoditev je za doplačilo na voljo pri različicah N-Connecta in Tekna.

In izboljšave v notranjosti? Volanski obroč je v prenovljenem Juku oblečen v kakovostnejše usnje, vidljivost podatkov na instrumentni plošči pa izboljšana z novim prikazovalnikom podatkov z belo pisavo na črni podlagi.

Juka v najnovejši izdaji v prodajnih salonih ponujajo v štirih različicah: Visia, Acenta, N-Connecta in Tekna. Vse izvedbe so serijsko opremljene s klimatsko napravo ter funkcijo električnega pomika prednjih in zadnjih stekel, avtoradiem s priključkom AUX in dnevnimi lučmi LED.

Pri različici Acenta lahko kupci izberejo sistem za aktivni nadzor delovanja DCS, prednje meglenke, regulator hitrosti z omejevalnikom hitrosti, samodejno klimatsko napravo, zatemnjena stekla, priključek USB in povezavo Bluetooth.

Še nekaj več dodatne opreme je na voljo od različice N-Connecta, in sicer informacijsko-razvedrilni sistem NissanConnect, kamera za vzvratno vožnjo, Nissanov inteligentni ključ z gumbom za zagon motorja, električno preklopni zunanji ogledali, delno usnjeni sedeži in samodejni žarometi.

Vrhunec ponudbe predstavlja različica Tekna, ki zajema opozorilo pred nenamerno menjavo voznega pasu, opozorilo pred vozili v mrtvem kotu, inteligentni Around View Monitor, povsem usnjene in ogrevane prednje sedeže ter sistem ozvočenja BOSE Personal.

Kupci lahko izbirajo med dvema dodatnima barvama karoserije, Vivid modro in Chestnut bronasto.

Najcenejši Juke stane 15 tisočakov, vendar pa se cena za bolje opremljene različice ne dviga v višave; za najdražji nivo opreme, ki med drugim zajema tudi avtomatski menjalnik, je treba odšteti vsega štiri tisočake več. (pfi/foto Nissan)

 

 

 

Delite