Nissanova Navara zmore še več

Japonski izdelovalec je na evropske trge poslal posodobljeno različico modela Navara. Pri Nissanu poudarjajo, da je njihov poltovornjak sedaj robustnejši, pametnejši in varčnejši.

Po besedah konstruktorjev bodo vožnje bolj tekoče zaradi Navarinega povsem novega 6-stopenjskega ročnega menjalnika. Preoblikovane obese izboljšajo vožnjo ter upravljanje in udobje vozila, sprednje in zadnje kolutne zavore pa so zdaj vključene serijsko in zagotavljajo še boljšo moč zaviranja. Navarine preoblikovane obese zdaj omogočajo tudi večjo dovoljeno obremenitev, zaradi pametne tehnologije za nadzor stabilnosti je zanesljivejša tudi vleka prikolice.

Zmogljivejši in varčnejši motor
Zmogljivejši motor zagotavlja prihranek pri porabi goriva od 6,9 litra na 100 km (pretvorjeno v vrednosti NEDC pri kombinirani vožnji), izpusti pa zdaj znašajo do 183 g CO2 /km. Navarin motor z dvojnim turbopolnilnikom, je na voljo v dveh različicah, in sicer 120 kW/ 163 KM in 140kW/190 KM. Zaradi nadgradnje z enojnega na dvojni tubopolnilnik razvije osnovni motor za 22 Nm večji navor in tako doseže 425 Nm.

Druge novosti motorja so še jekleni bati in DLC-obloga batnih obročkov ter nižje kompresijsko razmerje, ki zdaj znaša 15,1 (pred tem 15,4). Tlak sistema vbrizgavanja goriva se je z novo črpalko povečal z 2000 na 2200 barov, kar mu zagotavlja večjo učinkovitost in natančnost. Vodni hladilni krogotok je nadgrajen in novi izpušni sistem vključuje filter sajastih delcev (DPF) in sistem za selektivno katalitično redukcijo (SCR), kar omogoča kompaktnejši dizajn in nižje izpuste dušikovih oksidov.

Navarin povsem novi 6-stopenjski ročni menjalnik je izdelan v Evropi in je vgrajen prvič. Novi menjalnik prinaša velik napredek pri tekočem prestavljanju in prefinjenosti zaradi uporabe kabla, krajše prestavne ročice, izboljšane sinhronizacije in zmanjšanja vibracij. Novi menjalnik ima tudi bolj klasičen vzorec prestavljanja, saj je vzvratna prestava poleg prve, in nova prestavna razmerja, ki omogočajo boljšo porabo goriva in manj hrupa med vožnjo po avtocesti. Dodatno spremenjen je bil tudi 7-stopenjski avtomatski menjalnik, ki nudi izboljšano udobje, prefinjenost in odzivnost.

Višja raven udobja in večja obremenitev
Navara je opremljena z drugo generacijo zadnjih obes s 5 vodili v slogu športnega terenca, kar je velik razkorak od listnatih vzmeti in tako nudi več udobja in boljši nadzor, ne da bi se ob tem zmanjšala njena zmogljivost. Leta 2015 je bil Nissan prvi proizvajalec, ki je v razredu enotonskih poltovornjakov vgradil obese s 5 vodili, in sicer pri Navari z dvojno kabino.

Navara je posledično bolj udobna in lažje obvladljiva, ob tem pa ne izgubi vlečne zmogljivosti. Izvedenka s podaljšano kabino ima dovoljeno obremenitev večjo za od 55 do 95 kg (odvisno od specifikacij), kar pomeni, da ima v primerjavi s prejšnjo različico zdaj novo dovoljeno obremenitev 1.165 kg (in največjo dovoljeno skupno težo 3.200 kg). Izvedenka z dvojno kabino pa ima dovoljeno obremenitev večjo za od 54 do 114 kg (odvisno od specifikacij), kar pomeni, da je nova dovoljena obremenitev od 1.115 kg do 1.180 kg in največja dovoljena obremenitev 3.250 kg).

Cena izvedbe s podaljšano kabino se prične pri 32.150 €, izvedba s podaljšano kabino pa pri 31.850 €. Nissan zagotavlja garancijo za obdobje 5 let oziroma 160.000 kilometrov. (mpo/foto Nissan)

Delite