Nov rekord na Nürburgringu za Megane R.S. Trophy-R
Renault Megane R.S. Trophy-R je na 20.600 km dolgem krogu Nürburgring Nordschleife dosegel nov rekord razreda serijskih avtomobilov s pogonom na prednji kolesi (07’40”100), in čas 07’45”389 na uradnem celotnem krogu, dolgem 20.832 km. S tem nadaljuje 15-letno sago o strasti do izzivov in vrhunskih zmogljivosti, ki Renault Sport že toliko let žene k nenehnim izboljšavam modela Mégane R.S..
V skladu s tradicijo Renault Sport Megane R.S. Trophy-R nove generacije svojih zmogljivosti ne dolguje le moči motorja, saj je ta z močjo 300 KM enak kot v različici Mégane R.S. Trophy, ki je bila na trg uvedena na začetku leta 2019. Megane R.S. Trophy-R so razvili kot dirkalni avto v zelo kratkem času s posebno majhno ekipo ljudi, ki so delali na prožen način in se osredotočili na tri področja: maksimalno zmanjšanje teže (do 130 kg v primerjavi z Mégane R.S. Trophy brez dodatne opreme), predelavo aerodinamike in bolj radikalno zasnovane obese.
Uspešen lovec na rekorde
Končen rezultat je osupljiv, saj je Megane R.S. Trophy-R nov uradno potrjen rekord in referenčni čas serijskega avtomobila s prednjim pogonom na stari stezi Nordschleife Nürburgring, ki je svetovno znan poligon za preverjanje športnih zmogljivosti avtomobilov. Severni krog, ki je dolg 20.600 kilometra, je prevozil v času 07′ 40” 100, uradni celotni krog, dolg 20.832 kilometra, pa v času 07′ 45” 389.
Zgodba o Renaultu Mégane R.S. in »Ringu« traja že več kot deset let. Začela se je leta 2008 s prvim rekordom v razredu serijskih avtomobilov s prednjim pogonom, ko je Mégane R.S. R26.R krog prevozil v 8 minutah in 17 sekundah. Ta rekord je tri leta kasneje (2011) s časom 8′ 07” 97 potolkel Mégane R.S. Trophy druge generacije, ki ga je vozil preskusno-razvojni voznik Laurent Hurgon. On je leta 2014 z različico Mégane III R.S. Trophy R ta rekord prvikrat potisnil pod mejo 8 minut (7′ 54” 36). Hurgon je bil tudi voznik, ki je z najnovejšo generacijo Renaultovega športnika dosegel najnovejši mejnik tega lova na rekorde, v katerem pridobitev vsake nove sekunde postaja vedno težje dosegljiva.
Partnerji in dolgoletna tradicija
Renault Sport je imel pri lovljenju rekorda podporo posebnih partnerjev: podjetja Akrapovič za izpušni sistem, Brembo za zavore, Bridgestone za pnevmatike, Öhlins za blažilnike in Sabelt za školjkaste športne sedeže. Sicer pa so športni avtomobili, ki jih snujejo in razvijajo pri Renault Sportu, dediči 120-letnih izkušenj Renaulta na področju avtomobilskega športa in 40 let sodelovanja v svetovnem prvenstvu formule 1. Modeli Renault Sport so tako deležni tehnologij, ki so prevzete neposredno iz avtomobilskega športa in so plod tesnega sodelovanja med inženirji Renault Sport Cars in Renault Sport Racing. Renault Sport z duhom avtomobilskega športa in tekmovanj obogati vse svoje prireditve, kakršne so R.S. Days.


