Novi Jeep Wrangler premaga tudi Rubicon Trail

Novi Jeep Wrangler – najzmogljivejši model Wrangler doslej – je na preizkusni vožnji na poti Rubicon Trail potrdil svoj legendarni sloves na področju terenskih voženj.

V okviru predstavitve popolnoma nove, 4. generacije so kultni model Jeep Wrangler soočili z zahtevno terensko potjo Rubicon Trail v gorah med Kalifornijo in Nevado v Združenih državah.

Konvoj vozil Wrangler, opremljenih s paketom opreme za terenske specialiste Rubicon, ki ponuja največje zmogljivosti za terensko vožnjo, se je odpravil na legendarno progo, ki leži zahodno od jezera Tahoe.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, je novi Wrangler na zahtevni poti, na kateri se izmenjujejo skalovje, pobočja in planote, – predvsem po zaslugi terenske opreme – uspešno prevozil vse naravne prepreke.

Wrangler Rubicon ima več kot 25-centimetrov oddaljeno dno od tal in velike vodilne kote; 36,4-stopinjski vstopni kot, 25,8-stopinjski prehodni kot in 30,8-stopinjski izstopni kot.

Zasnovan in izdelan za premagovanje terenskih poti
Vsi modeli so bili opremljeni s štirikolesnim pogonom Rock-Trac z dvostopenjskim razdelilnikom pogona s kratkim prestavnim razmerjem 4,0 : 1, z vzdržljivimi sprednjimi in zadnjimi osmi nove generacije Dana 44, elektronsko zaporo prednje in zadnje osi Tru-Lok, ki omogoča premagovanje najzahtevnejših terenskih poti.

Vozniki so imeli na voljo tudi možnost elektronskega izklopa sprednjega stabilizatorja, s čimer se poveča gib koles pri premagovanju najzahtevnejših terenov. Pri slednjem je imela pomembno vlogo tudi več kot 25-centimetrsko oddaljenost od tal in vodilni koti; 36,4-stopinjski vstopni kot, 25,8-stopinjski prehodni kot in 30,8-stopinjski izstopni kot.

Vozila Wrangler Rubicon sta poganjala novi 2-litrski turbobencinski motor in še zmogljivejši 3,6-litrski bencinski motor.

Wrangler Rubicon se ponaša z izdatno opremo za terenske vožnje, vključno s štirikolesnim pogonom Rock-Trac, prednjo in zadnjo elektronsko zaporo diferenciala Tru-Lok ter elektronskim izklopom sprednjega stabilizatorja.

Ena najzahtevnejših terenskih prog na svetu
Rubicon Trail je ena najzahtevnejših terenski prog na svetu – na lestvici od 1 do 10 je ocenjena z 10 in oznako »najtežja«. Leta 2003 je po tej progi dobila ime najzmogljivejša različica modela Wrangler – Rubicon.

Pot Rubicon Trail je dolga 35 kilometrov, delno poteka po cesti, delno po brezpotjih. Vzdrževani del poti je cesta McKinney–Rubicon Springs, ki se začne v kalifornijskem Georgetownu, zalivčku v delu države, poznanem kot Gold Country.

Cesta McKinney–Rubicon Springs, ki je bila v uporabi med letoma 1890 in 1920, je bila sprva namenjena za prevoz poštnih kočij do letoviških hotelov v Wentworth Springsu in Rubicon Springsu. Nevzdrževani del poti (dolg približno 19 kilometrov) se začne pri jezeru Loon in deloma vodi skozi narodni gozd El Dorado.

Po vožnji po velikih balvanih, skalnatem terenu ter velikanskih granitnih ploščah s strmimi nakloni in ostrimi previsi se steza konča v kraju South Lake Tahoe. Pot na določeni točki blizu jezera Tahoe prečka reko. Zgodnji naseljenci so reko poimenovali Rubicon po Rubikonu v Italiji, rečici severno od Rima, ki jo je zaznamovalo usodno prečkanje Julija Cezarja leta 49 pred našim štetjem. (mkr/foto Jeep)

Rubicon Trail že več kot 40 let uporabljajo inženirske ekipe pri izboljševanju terenskih zmogljivosti SUV vozil znamke Jeep ter si z njo pomagajo pri razvoju novih modelov in tehnologij.

 

Delite