Novi Porsche Cayenne tudi kot priključni hibrid

Novi Cayenne E-Hybrid ima vgrajen pogonski sklop 3-litrskega motorja V6 z močjo 250 kW (340 KM) in elektromotorja z močjo 100 kW (136 KM), s skupno sistemsko močjo 340 kW (462 KM) in največjim navorom 700 Nm.

Cayenne E-Hybrid pospeši od 0 do 100 km/h v 5,0 sekunde in doseže najvišjo hitrost 253 km/h. Z izključno električnim pogonom lahko Cayenne E-Hybrid prevozi do 44 kilometrov s hitrostjo do 135 km/h. Povprečna poraba po kriterijih novega evropskega voznega cikla (NEVC) znaša – odvisno od uporabljene garniture pnevmatik – 3,4–3,2 l goriva/ 100 km in 20,9–20,6 kWh električne energije/100 km.

Novost za ljubitelje dinamike je tako imenovana strategija polnega pospeševanja (funkcija boost), prevzeta iz hibridnega superšportnega modela 918 Spyder. Ta zagotavlja, da je v vseh voznih režimih serijskega paketa Sport Chrono mogoče izkoriščati električni motor za dodatni zagon moči. Takoj po pritisku na pedal za plin je torej že pripravljen maksimalni sistemski navor.

Zmogljivejša baterija
Pri Cayennu E-Hybrid so občutno povečali tudi kapaciteto baterije, s čimer sta se izboljšala električni doseg in rezerva za funkcijo boost: v primerjavi s predhodnim modelom se je kapaciteta povečala z 10,8 kWh na 14,1 kWh, kar je približno 30 odstotkov. Tekočinsko hlajeno baterijo, ki je vgrajena pod prtljažnim dnom v zadku vozila, sestavlja osem modulov s po 13 prizmatičnimi litij-ionskimi celicami. Visokonapetostna baterija se prek 230-voltne električne vtičnice z 10-ampersko varovalko v celoti napolni v 7,8 ure. Če za polnjenje namesto serijskega polnilnika z močjo 3,6 kW uporabite opcijski vgrajeni polnilnik z močjo 7,2 kW in 230-voltno vtičnico z 32 A, se čas polnjenja skrajša na 2,3 ure.

Prek sistema Porsche Communication Management (PCM) in na daljavo z aplikacijo Porsche Connect je mogoče polnjenje upravljati oziroma nadzirati. Prek pametnega telefona je mogoče tudi individualno upravljati serijsko funkcijo klimatiziranja mirujočega vozila – tj. ogrevanja in hlajenja vozila pri izključenem kontaktu. Z aplikacijo Porsche Connect lahko poleg tega iščemo, razvrščamo in kot navigacijski cilj prevzemamo polnilne postaje. Nova storitev Porsche Charging omogoča tudi dostop do javnih polnilnih postaj vseh ponudnikov, ne da bi bila potrebna dodatna prijava pri posameznem ponudniku. Obračun poteka neposredno prek sistema Porsche ID Account.

Nov hibridni modul
Pogonski sklop Cayenna E-Hybrid je zasnovan na novo, za razliko od dosedanjega elektrohidravličnega sistema se prekinitvena sklopka upravlja elektromehansko, kar omogoča še hitrejše reakcijske čase. Prenos moči prevzame novi 8-stopenjski menjalnik Tiptronic S, ki so ga razvili za celotno modelsko serijo Cayenne. Po zagotovilih konstruktorjev samodejni menjalnik omogoča udobnejše in bolje tekoče speljevanje, ter občutno krajše prestavne čase.

Hkrati z uvedbo Cayenna E-Hybrid Porsche širi ponudbo komfortnih in asistenčnih sistemov za celotno modelsko serijo Cayenne z opcijami, kot so na primer inteligentni digitalni sistem Copilot Porsche InnoDrive z avtomatskim uravnavanjem hitrosti in razdalje, novi projicirni sistem, masažni sedeži, ogrevano vetrobransko steklo, ogrevanje mirujočega vozila z daljinskim upravljanjem in 22-palčna aluminijasta platišča.

Na domačem, nemškem trgu, je novi Cayenne E-Hybrid že mogoče naročiti, za najcenejšo različico bo treba odšteti 89.822 evrov, na ostalih evropskih trgih ga pričakujejo konec meseca maja 2018. (mkr/foto Porsche)

Delite