Novi Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Toyota je na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavila novi RAV4 Plug-in Hybrid s katerim po besedah prestavnikov proizvajalca odpira novo poglavje v zgodovini modela RAV4, ki velja za utemeljitelja izjemno priljubljenega razreda športnih terencev.

Prva električna priključno-hibridna različica v 20-letni zgodovini modela RAV4, bo kupcem po zagotovilih konstruktorjev ponujala še večjo energijsko učinkovitost in še manjšo porabo goriva in manj emisij ogljikovega dioksida kot katerikoli drug srednje veliki športni terenec.

»RAV4 v priključno-hibridni različici ponuja kombinacijo izjemne moči, zmogljivosti in energijske učinkovitosti. Zasnovan je na podlagi nove platforme GA-K, ki zagotavlja dinamično odličnost, izjemne vozne lastnosti in pametni štirikolesni pogon AWD-i, ki je del standardne opreme«, poudarjajo pri Toyoti.

Bogate izkušnje dveg generacij Priusa
Pri snovanju pogonskega sklopa za novo različico modela RAV4 so pri Toyoti uporabili bogate izkušnje, ki so si jih pridobili pri izdelovanju dveh generacij priključno-hibridne različice modela Prius.

RAV4 Plud-in Hybrid poganja zmogljivi pogonski sklop, ki zmore 306 konjskih moči (225 kW) in od 0 do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde. V teh parametrih je zmogljivejši od večine tekmecev iz razreda srednje velikih športnih terencev.

Še boljša pa je njegova energijska učinkovitost, saj ponuja najnižjo porabo goriva in najnižjo stopnjo emisij ogljikovega dioksida v svojem razredu: po standardu WLTP so njegove emisije CO2 manjše od 30 g/km.* Teh podatkov ne dosega noben drug športni terenec s pogonom na štiri kolesa in priključno-hibridnim pogonskim sklopom segmenta D.

Izboljšanje električnih zmogljivosti
V primerjavi s standardno različico RAV4 Hybrid je Toyota dosegla tudi precejšnje izboljšanje električnih zmogljivosti. Razvili so povsem novo litij-ionsko baterijo in ji dodali izboljšani pretvornik, ki nadzira hibridni sistem. 2,5-litrski bencinski pogonski sklop Hybrid Dynamic Force pa je enak kot v standardni hibridni različici.

Vse to se izraža v odličnem pospešku z mesta, poleg tega pa RAV4 Plug-in Hybrid omogoča večji doseg v brezemisijskem električnem načinu. Pričakovani električni doseg po standardu WLTP znaša 60 km. To je več od 50 km, kar velja za evropsko povprečje dnevnih voženj do službe in nazaj domov.

Nova različica bo prevzela tudi vodilno vlogo modelne palete pete generacije RAV4. Gledano zgodovinsko, je RAV4 najbolj priljubljeni športni terenec v Evropi. Samo letos je bilo v Evropi prodanih več kot 120.000 primerkov, od tega 105.000 na hibridni pogon (zahodna Evropa).

Novi RAV4 Plug-in Hybrid bo uradno predstavljen v drugi polovici leta 2020, začetek prodaje pa bo določen za vsak trg posebej. (mpo/foto Toyota)

 

Delite