Opel GT X Experimental je vizija Oplove prihodnosti

Opel je predstavil konceptno vozilo GT X Experimental, kompaktnega športnega terenca z električnim pogonom, ki nakazuje smer razvoja Oplovih modelov v prihodnosti.

Kot poudarjajo pri Oplu, je drzno oblikovan 4,06 metra dolg petvratnik s potezami kupeja eden izmed prvih rezultatov procesa strateške preobrazbe nemške znamke, imenovanega PACE!, ki se je izpod ameriškega okrilja vrnila v povsem evropsko navezo.

Oplov izvršni direktor Michael Lohscheller ob tem izpostavlja: “Z načrtom PACE! imamo jasno vizijo, kako bomo ustvarili uspešno Oplovo prihodnost. Osredotočenost na poudarjeno identiteto znamke, ki jo določajo naše vrednote – nemško, dostopno, vznemirljivo –, igra pomembno integralno vlogo pri naši vrnitvi k trajnostnemu uspehu. Naše konceptno vozilo kaže, kako bodo te vrednote oživele v naših prihodnjih izdelkih in kako si pri Oplu predstavljamo mobilnost v prihodnosti.”

Zgodovina je temelj za prihodnost
Opel lahko prihodnost postavi na dobrih temeljih, 156 let zgodovine svoje prisotnosti v industriji, ki se je začela s precizno mehaniko, in na skoraj 120 let razvoja avtomobilov.

Kompaktni športni terenec, dolg 4063 milimetrov (medosna razdalja 2625 mm, širina 1830 mm, višina vključno z anteno 1528 mm), sodi med trenutno najbolj priljubljena vozila na trgu, pri Oplu pa želijo še dodatno povečati privlačnost za širše občinstvo.

To naj bi uspelo s povečanjem učinkovitosti zato so GT X Experimental zasnovali na lahki arhitekturi, ima manjši odtis in je postavljen na 17-palčna kolesa, ki so videti veliko večja ter zagotavljajo maksimalno udobje pri vožnji in atraktivnejši videz. Ker so najavili, da bo do leta 2024 na voljo elektrificirana različica vsakega Oplovega modela, je GT X Experimental avto s povsem električnim pogonom, z elektriko pa ga oskrbuje kompakten litij-ionski akumulator naslednje generacije s kapaciteto 50 kWh in z induktivnim polnjenjem.

GT X Experimental sicer ne nudi povsem avtonomne vožnje, a vgrajeni sistemi omogočajo avtonomno vožnjo ravni 3, kar pomeni, da lahko zagotovi vožnjo tako rekoč v vseh situacijah, le da mora biti voznik pripravljen na poseg in se odzvati v primeru zahteve za posredovanje. (mkr/foto Opel)

 

Delite