Peugeot je predstavil nov logotip

Najstarejša še danes delujoča avtomobilska znamka na svetu je predstavila nov logotip s katerim želi okrepiti njeno osebnost in značaj. S tem Peugeot obrača nov list v svoji zgodovini.

V podjetju poudarjajo, da so se za posodobitev aktualnega logotipa, ki so ga predstavili leta 2010, odločili z namenom, da bi ovekovečili prodor znamke v zgornji segment trga. Po celoviti oblikovni prenovi svojih vozil v zadnjih desetih letih, je Peugeot moderniziral še logotip, da bi bil v koraku s svojimi izdelki.

Ob tem dodajajo, da je Peugeot znamka, ki je vseskozi v koraku s časom ali celo korak pred svojim časom, saj spodbuja inovacije, vnaprej predvideva spremembe in utira pot novim rešitvam za mobilnost.

Peugeot je prestal že vse revolucije: industrijsko, tehnološko, politično, družbeno, digitalno in zdaj še okoljevarstveno. Prehod na druge vire energije in brezogljična mobilnost sta v srcu njegove strategije za vzdržno prihodnost. Vse to pa po besedah hišnih marketinških strokovnjakov tvori DNK znamke Peugeot. (mpo/foto Peugeot)

Delite