Peugeot Landtrek ostaja izven Evrope

Peugeot je predstavil poltovornjak Landtrek s katerim želijo pospešiti širitev na mednarodne trge. Model želijo zaenkrat prodajati predvsem v državah Latinske Amerike in podsaharske Afrike, evropski trgi pa trenutno niso vključeni v prodajne načrte.

Landtrek sodi v segment poltovornjakov z nosilnostjo ene tone. Ta nenehno razvijajoči se avtomobilski segment letno dosega več kot 2,4 milijona prodanih vozil po celem svetu in Peugeot si želi tudi pri tem odrezati svoj delež.

Po trditvah predstavnikov proizvajalca so model zasnovali na ključnih temeljih segmenta. To so tri tone vlečne zmogljivosti, vgradna tehnologija, različne oblike karoserije, izjemne zmogljivosti za premagovanje terenov, vzdržljivost na vseh preizkušnjah in enostavno popravilo.

Z željo po zajetju širokega kroga strank napovedujejo pestro ponudbo bencinskih in dizelskih motorjev, šasijo, ki je na voljo s klasično ali podaljšano kabino, različici workhorse ali multipurpose ter obsežno ponudbo dodatne opreme za zadovoljitev potreb poklicnih uporabnikov in tudi družin.

Uradna prodaja novega Peugeotovega poltovornjaka se začenja proti koncu letošnjega leta. (mpo/foto Peugeot)

 

 

Delite