Po treh letih prenova za Kadjarja

Renault Kadjar, ki je na trgu od leta 2015, si je med navdušenci nad SUV-ji našel številne kupce. Zdaj je čas za prenovo …

Kot so ugotovili z raziskavo, se je za tega Renaulta največ kupcev odločilo ravno zaradi njegovega videza, zato pri prenovljeni izdaji le-tega niso prav veliko spreminjali.

Novost je značilen svetlobni podpis v obliki črke C, ki smo ga spoznali že pri nekaterih drugih novejših vozilih te znamke. Novi so tudi LED-smerniki, vgrajeni v dnevne luči. Tudi luči za meglo imajo sedaj LED-tehnologijo “Pure Vision” (standardno od opreme Intens naprej). Poraba luči je tako kar šestkrat nižja od porabe halogenskih žarnic, navajajo pri proizvajalcu. Luči za meglo so zdaj pravokotne, medtem ko imajo na zadku ob lučeh tudi smerniki tehnologijo LED. Vzvratna luč in luč za meglo sta zdaj manjši in vgrajeni v odbijač.

Tri nove barve
Sprednji in zadnji del Kadjarja sta nekoliko predelana, medtem ko je maska širša in ima kromirane vsadke. Bogatejšim opremskim različicam so namenili novo anteno v obliki plavuti morskega psa. Prenovljeni Kadjar bo na voljo s 17- in 19-palčnimi platišči ter s tremi novimi posebnimi barvami – zeleno, modro in sivo.

Nova generacija motorjev
Prenovljeni Kadjar bo na voljo z novim motorjem 1,3 TCe, ki so ga prvič predstavili v Scénicu, pozneje pa bo ponujen tudi v modelih Captur in Mégane. Motor je bil razvit v zvezi Renault–Nissan, pri razvoju pa so sodelovali tudi z Daimlerjem. Opremljen je s filtrom trdih delcev (FAP). Motor TCe FAP bo na voljo v štirih različicah: TCe 140 FAP, TCe 140 FAP EDC, TCe 160 FAP in TCe 160 FAP EDC.

Poleg bencinskih bodo kupci izbirali tudi med dizelskimi motorji s sistemom selektivne katalitske redukcije (SCR), ki zagotavlja zmanjševanje dušikovih oksidov. Šibkejši dizelski motor Blue dCi 115 ponuja v primerjavi s predhodnikom nekaj več moči in navora (+ 5KM, + 10 Nm), na voljo pa bo z ročnim in avtomatskim menjalnikom. Močnejši Blue dCi 150 pa bo lahko opremljen zgolj z ročnim menjalnikom, a ga bo mogoče naročiti v kombinaciji z dvo- ali štirikolesnim pogonom.

Tri stopnje štirikolesnega pogona
Štirikolesni pogon je Kadjar prevzel od strokovnjakov znamke Nissan, in sicer ponuja tri možnosti: pogon 2WD se prenaša samo na prednji kolesi, pri možnost Auto elektronika samodejno razdeljuje navor med sprednjo in zadnjo os, do 50% navora pa se lahko prenese na zadnji kolesi. Tretja možnost se imenuje Lock – v tem primeru se pogon stalno prenaša na vsa štiri kolesa v razmerju 50/50. Ker je ta možnost namenjena zgolj slabim podlagam, deluje do hitrosti 40 km/h.

Ker je Kadjar od tal oddaljen 200 mm, se lahko voznik z njim brez težav zapelje tudi po manj utrjenih poteh, dodatno pa takšno vožnjo olajšata še vstopni (17°) in izstopni kot (25°). Kupci različic s sprednjim pogonom pa lahko izberejo pomočnika Extended Grip. Slednji v kombinaciji z ustreznimi gumami (z oznako “mud and snow”) izboljša oprijem za lažjo vožnjo na blatni ali zasneženi podlagi. (pfi/foto Renault)

Delite