Pol stoletja partnerstva Citroën Total

Total in Citroën s pol stoletja sodelovanja predstavljata zgodbo o uspehu, prepleteno z inovacijami in športom. Uspešno sodelovanje s številnimi prodajnimi in športnimi uspehi pa je močno prispevalo tudi k mednarodnemu ugledu obeh skupin.

Kot poudarjajo predstavniki obeh znamk ob jubileju, je od sklenitve partnerstva leta 1968 Total z dobavo široke palete maziv za avtomobile na petih celinah podpiral industrijski razvoj znamke Citroën. Vsa desetletja sta skupini skupaj snovali olja, ki so prilagojena Citroënovim motorjem tako, da je poraba goriva varčnejša, škodljive emisije na okolje pa zmanjšane.

Spoštovanje okolja namreč predstavlja ključen izziv za obe znamki, ki si prizadevata močno zmanjšati vpliv izpustov ogljikovega dioksida na okolje. Ekipe za raziskave in razvoj skupaj razvijajo posebej prilagojene rešitve, kot je na primer sintetično olje Total Quartz Ineo First 0W-20, ki po zagotovilih izdelovalca omogoča zmanjšanje porabe goriva do štiri odstotke.

Uspehi na športnih prizoriščih
Drugi steber partnerstva Citroën – Total pa predstavlja duh odličnosti in tekmovalnosti. Podrobne analize olj na ocenjevanjih na dirkalnih stezah, od reli – raid dirk do svetovnega prvenstva v reliju – vsa testiranja in športni dogodki, so Totalu omogočili preizkušanje maziv v izrednih razmerah in doseganje optimalnih rezultatov tako pri tekmovalnih kot pri vozilih serijske proizvodnje znamke Citroën.

Moč partnerstva med znamkama Citroën in Total na področju avtomobilističnega športa se kaže vse od relija v Maroku leta 1969. Citroën začne z modelom Citroën DS21 nizati uspehe in svojo uspešno pot nadaljuje na dirkah reli – raid, ovenčan s 36 zmagami in petimi konstruktorskimi nazivi v svetovnem pokalu FIA.

Sledi serija uspehov med leti 2003 in 2012 z osmimi osvojenimi konstruktorskimi nazivi in devetimi nazivi za najboljšega voznika v svetovnem prvenstvu v reliju (WRC).

Leta 2014 se Citroën in Total odločita sodelovati na prvenstvu turnih avtomobilov (WTCC) in osvojita tri konstruktorske nazive, tri nazive za najboljšega voznika in 50 zmag. V letu 2017 se znamki vrneta na svetovno prvenstvo v reliju (WRC) z modelom C3 WRC in osvojita zmagi v Mehiki in Kataloniji.

Optimistično o prihodnosti sodelovanja
Mathieu Soulas, direktor podjetja Total Lubrifiants, ob jubileju poudarja: »Naši dve podjetji sta pripravljeni na soočanje s prihodnjimi izzivi: okoljskimi, tehnološkimi ali športnimi. Pot, ki smo jo skupaj že prehodili, nam je omogočila, da si delimo duha odličnosti in inovacij, osredotočenih na uporabnika. V vseh teh plodnih letih sta znamki Total in Citroën vedno znali poiskati trajnostne rešitve.«

Linda Jackson, generalna direktorica znamke Citroën, pa komentira: »Po 50 letih in doseženem napredku smo lahko ponosni na sodelovanje naših ekip, ki so veliko prispevale k temu lepemu uspehu. Citroën in Total imata še veliko skupnih projektov in naše sodelovanje bo še naprej trdno in z namenom uporabniku zagotoviti popolno spokojnost.« (mpo/foto Citroen)

 

 

 

Delite