Poleti prihaja novi T-Roc Cabriolet
Junija bodo lahko začeli kilometre s pišem vetra v laseh nabirati tudi kupci v Sloveniji. Pri Volkswagnu izpostavljajo, da Cabriolet obljublja svobodo brez zgornje omejitve, svež veter v segmentu SUV-jev in izrazito čustvenužitek v vožnji. Kot prvi kabrioletski križanec v kompaktnem razredu združuje robustnost in prednosti SUV-ja z radostnim občutkom v vožnji z odprto streho.
Štirisedežni T-Roc Cabriolet temelji na tehnični osnovi prečne modularne platforme (MQB). V dolžino meri 4,27 m, v širino 1,81 m (brez zunanjih ogledal), njegova medosna razdalja znaša 2,63 m, višina pa 1,52 m. Voznik in sovoznik sedita, glede na položaj stegen, 599 mm nad asfaltom, zadnja potnika pa celo 616 mm. Kapaciteta prtljažnika znaša 280 litrov. Zložljivi naslonjali zadnjih sedežev in opcijska vlečna kljuka prispevajo k večji uporabnosti avtomobila.
Lahka platnena streha
V skladu s tradicijo Hrošča in Golfa Cabrioleta ima T-Roc Cabriolet klasično platneno streho iz treh slojev. Elektrohidravlični pogon streho odpre in zapre avtomatsko v 9 oz. 11 sekundah, tudi med vožnjo do hitrosti 30 km/h. Odprta platnena streha je za zadnjima sedežema zložena kot harmonika, njen masivni sprednji lok pa služi kot pokrov.
Če obstaja nevarnost, da se bo vozilo prevrnilo, se aktivira sistem za zaščito – v delčku sekunde se v predelu zadnjih vzglavnikov navzgor sprožita dve močni plošči. Načrtne ojačitve karoserije T-Roc Cabrioleta kompenzirajo manjkajočo fiksno streho.
Opcijsko je T-Roc Cabriolet na voljo z dvema digitalnima prikaznima in upravljalnima elementoma: z digitalnim kombiniranim instrumentom v voznikovem vidnem polju in z infotainment sistemom. Kupci T-Roc Cabrioleta lahko izbirajo med dvema linijama opreme. Izvedba Style nagovarja dizajnerske navdušence, izvedba R-line (samo za motor 1.5 TSI) pa je izrazito športnega značaja; serijsko je opremljena s športnim podvozjem, progresivnim krmiljenjem in izbiro voznih profilov. Odbijača sta zasnovana v R-slogu, športni komfortni sedeži pa imajo prevleke iz tekstila in umetnega usnja.
Dva motorja TSI
Na voljo sta dva učinkovita bencinska motorja s turbopolnilnikom in direktnim vbrizgavanjem. 1.0 TSI je trivaljnik, ki razvije moč 85 kW/115 KM in navor 200 Nm, štirivaljni 1.5 TSI pa razvije moč 110 kW/150 KM in navor 250 Nm. 6-stopenjski ročni menjalnik in pogon spredaj sta serijska, večji TSI pa je mogoče kombinirati tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko DSG. (mpo/foto Volkswagen)