Porsche 911 GT2 RS Clubsport pripravljen na start

Na avtomobilskem salonu v Los Angelesu je svetovno premiero doživel novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport. Izdelali bodo le 200 primerkov športnika z močjo 515 kW (700 KM), ki ga bo mogoče uporabljati na klubskih športnih prireditvah in izbranih avtomotošportnih dogodkih.

»Naše stranke se z modelom GT2 RS Clubsport ne bodo vozile samo na tako imenovanih track days dogodkih, temveč bodo z njim v prihodnjih letih lahko nastopale tudi na mednarodnih tekmovanjih. Zato so ravno zdaj v teku zelo produktivni pogovori z organizatorjem dirk, družbo SRO,« je povedal dr. Frank-Steffen Walliser, vodja oddelka za motošport in vozila GT.

Šestvaljni 3,8-litrski bokser
Tehnično je dirkalnik iz Weissacha zasnovan – enako kot pred devetimi tedni predstavljeni 935 – na vrhunskem športnem modelu 911 GT2 RS. Oba si s cestno različico delita pogon: najsodobnejši 3,8-litrski šestvaljni bokser motor z biturbinskim polnjenjem.

Moč v zadku vgrajenega motorja se prek Porschejevega 7-stopenjskega menjalnika z dvojno sklopko (PDK) s togo obeso prenaša na 310 mm široki zadnji kolesi. Kot pri vseh drugih dirkalnih različicah serije 911 voznik za prestavljanje uporablja tipke na volanu. Položaj motorja za zadnjo premo zagotavlja dobre vlečne in zavorne lastnosti.

Na sprednji premi za odlične zavorne pojemke skrbijo 6-batne aluminijaste dirkalne zavorne čeljusti v izvedbi monobloc v kombinaciji z notranje hlajenimi in zarezanimi jeklenimi zavornimi koluti s premerom 390 mm. Na zadnji premi so vgrajene štiribatne čeljustne zavore in zavorni koluti s premerom 380 mm.

Izdatna pomoč elektronike
Tako kot model 911 GT2 RS, ki je homologiran za cestno vožnjo, ima tudi 1.390-kilogramska izvedba Clubsport sistem za uravnavanje stabilnosti Porsche Stability Management (PSM) z nadzorom vlečne sile in antiblokirni sistem (ABS). Asistenčne sisteme je glede na vozno situacijo mogoče ločeno nastavljati ali popolnoma izključiti s stikalom na sredinski konzoli.

Volan iz ogljikovih vlaken in barvni zaslon, ki je za njim, je 911 GT2 RS Clubsport prevzel od modela 911 GT3 R iz modelskega leta 2019. Masivna varnostna kletka v kombinaciji z dirkalnim školjkastim sedežem in 6-točkovnim varnostnim pasom zagotavlja maksimalno varnost. Za optimalno hlajenje notranjosti skrbi klimatska naprava.

Novi Porsche 911 GT2 RS Clubsport je že mogoče naročiti. Njegova cena znaša 405.000 evrov, prišteti pa je treba še ustrezne dajatve v posameznih državi. (mpo/foto Porsche)

Delite