Porsche Mission E Cross Turismo je električni športnik

Porschejev Mission E Cross Turismo ima dva sinhronska motorja s sistemsko močjo več kot 440 kW (600 KM), ki električnega terenskega križanca CUV (Cross Utility Vehicle) pospešita do hitrosti 100 km/h v manj kot 3,5 sekunde, za pospešek do 200 km/h pa zadostuje manj kot 12 sekund.

Vozilo s štirikolesnim pogonom ima vgrajen 800-voltni sklop napajanja, prilagojen tudi za polnjenje na hitrih polnilnicah, te pa lahko v 15 minutah zagotovijo dovolj energije za doseg do približno 400 kilometrov. Možno je tudi indukcijsko polnjenje na domači postaji s shranjevalnikom energije.

Porschejeva električna prihodnost
»Mission E Cross Turismo ponazarja, kako si predstavljamo povsem električno prihodnost. Na edinstven način združuje športnost in funkcionalnost. Našega avtomobila ne bo mogoče le hitro voziti, pač pa tudi hitro polniti in njegovo moč priklicati znova in znova,« je ob predstavitvi povedal Oliver Blume, predsednik uprave družbe Porsche AG.

Električni športnik je po besedah konstruktorjev namenjen predvsem ljudem, ki si želijo aktivno preživljati svoj čas. Po zaslugi štirikolesnega pogona bo zlezel v vseh vremenskih razmerah tudi do najvišje ležečih smučišč ali kolesarskih prog, prilagodljiva notranjost pa omogoča prevažanje obilice športne opreme, vključno z gorskimi kolesi.

Asistenčni sistemi in zračno vzmetenje
Štirisedežnik, dolg 4,65 metra, ponuja v potniški kabini vrhunsko udobje ter obilico sodobne tehnologije za lažje delo voznika in več udobja med vožnjo. Kamera v vzvratnem ogledalu na primer spremlja voznikov pogled in v skladu s smerjo pogleda povečuje posamezne podrobnosti na velikem prikazovalniku instrumentnega dela. Podvozje z zračnim vzmetenjem pa poleg udobja na potovalnih razdaljah poskrbi tudi za lažje premagovanje morebitnih zasneženih ali blatnih odsekov na poti, saj lahko dno potniške kabine dvigne za dodatnih 50 milimetrov od tal.

Mission E Cross Turismo, ki je zasnovan do stopnje, ko je že mogoča vožnja, temelji na študiji Mission E, ki jo je Porsche razkril na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA leta 2015. Premierno predstavitev serijske različice pa napovedujejo za leto 2019. (mkr/foto Porsche)

Delite