Prevozili smo prve kilometre z novimi Actrosi

Pri Daimlerju v maju intenzivno predstavljajo najnovejšega MB Actrosa, katerega serijska proizvodnja se začenja v tem mesecu; tudi mi smo z njim prevozili prve kilometre.

Actros je precej bolj nov, kot je videti po zunanjosti. Od dosedanje serije ga ločuje le »pomanjkanje« vzvratnih ogledal. Le-ta so nadomestile kamere z zasloni, vgrajenimi na notranji strani kabine, ki nudijo dosti več informacij.

Med drugim je zaradi večje prilagodljivosti varnejša vožnja skozi predore, boljša nočna preglednost, enostavnejše parkiranje … Izboljšani so dosedanji asistenčni sistemi in dodani novi. Sedaj vozilo samo ostaja znotraj voznega pasu, še bolj pazi na šibkejše udeležence v prometu (Active Brake Assist – ABA 5), ponuja boljšo povezljivost s pametnimi telefoni in različnimi elektronskimi omrežji.

Vzdrževanje vozila je še dodatno poenostavljeno, prav tako delo voznika. Navdušuje v veliki meri avtomatizirana vožnja tudi izven avtoceste. Voznikova naloga ostaja vrtenje volana in opazovanje prometa, kamion pa zna sam zavirati in pospeševati, prepozna prometne znake ter jih tudi dosledno upošteva.

V več kot stokilometrskem preizkusu smo uspeli pobližje spoznati tako delovanje posameznih sistemov kot odlično usklajene celote. Naše izkušnje in občutke vam bomo celovito predstavili v junijski številki. (emi, foto emi, Daimler)

Novi Actros ima namesto vzvratnih ogledal kamere, drugače pa se od prejšnje serije skoraj ne loči.
Z vzvratnima kamerama je enostavneje zapeljati vozilo do nakladalne rampe.

 

Delite