Prihaja Oplova živahna Corsa GSi

Opel pošilja na trg Corso GSi, ki je ukrojena po okusu ljubiteljev avtomobilov z živahnim značajem. Seveda po zaslugi zmogljivega motorja, zanesljivega podvozja in športnih dodatkov pri opremi.

Najbolj športno različico GSi aktualne generacije Corse poganja Oplov živahni 1,4-litrski turbo motor s 110 kW/150 KM in 220 Nm navora.

V kombinaciji s šeststopenjskim ročnim menjalnikom s kratkimi hodi, po besedah konstruktorjev, zagotavlja štirivaljni pogonski agregat osupljiv pospešek v drugi in tretji prestavi, največji navor pa doseže v območju od 3.000 do 4.500 vrtljajev.

»Žepna raketa« iz Rüsselsheima pospeši iz mirovanja do 100 km/h v 8,9 sekunde, zmore pa hitrosti tja do 207 km/h.

Športno podvozje za ceste in dirkališče
Zmogljiv pogonski sklop Corse GSi dopolnjuje športno podvozje. Vzmetenje in kolutne zavore z rdečimi čeljustmi so nastavili na legendarni progi »Nordschleife« dirkališča Nürburgring, za to pa je osebno poskrbel direktor Oplovega oddelka za športne modele in sodelovanje na avtomobilskih dirkah Volker Strycek.

Po besedah konstruktorjev so dinamično okretno vodenje in kratke zavorne razdalje zajamčene, še posebej v kombinaciji z opcijskimi 18-palčnimi platišči iz lahkih kovin s pnevmatikami z dimenzijami 215/40 ZR18 z odličnim oprijemom.

Zmogljivosti nove Corse GSi dopolnjuje športen videz zunanjosti z velikimi odprtinami za zajem zraka, izrazitim pokrovom motornega prostora, opaznim zadnjim spojlerjem in natančno oblikovanimi stranskimi pragi. Drzen obraz Opla GSi zagotavlja velika maska, športni značaj pa izdajajo tudi številne druge podrobnosti.

Športen občutek odraža tudi notranjost Corse GSi, še posebej, če športen volanski obroč, usnjeno glavo prestavne ročice in stopalke iz aluminija dopolnjujeta športna sedeža Recaro.

Športni modeli GSi s tradicijo
Pri Oplu imajo športni modeli GSi dolgo tradicijo. Že leta 1984 sta kot prva za povečan nivo adrenalina poskrbela Manta GSi in Kadett GSi z 1,8-litrskim motorjem z močjo 115 KM. Štiri leta pozneje so predstavili 2,0-litrski motor DOHC s 16 ventili v Kadettu 2,0 GSi 16V, ki je razvil 150 KM. S tem motorjem je bila na voljo tudi prva Astra.

Rodovnik družine Corse GSi pa se začenja z letom 1988, ko je s proizvodnega traku zapeljala Corsa A s 100 KM, po zatišju od leta 2012 dalje pa je Corsa GSi znova na voljo ljubiteljem živahnih različic velikoserijskih modelov. (mkr/foto Opel)

 

 

Delite