Prve skice modela Škoda Enyaq RS Race
Z novo konceptno študijo Enyaq RS Race družba Škoda Auto preučuje nove trajnostne možnosti v avtomotošportu, obenem pa, kot poudarjajo konstruktorji, še dodatno krepi čustveno privlačnost znamke. Enyaq RS Race Škodin avtomotošportni DNK povzdiguje na naslednjo raven, odlikuje pa ga agresivna oblika, ki jo poudarja mogočni usmernik zraka na zadku.
Ta konceptna študija ponuja vpogled v to, kako lahko avtomotošportne tehnologije pripomorejo pri pospeševanju prehoda na dinamično in trajnostno avtomobilsko prihodnost. Služi pa tudi kot odlična platforma za razvoj in podrobno preizkušanje najsodobnejših električnih tehnologij za serijska baterijska električna vozila prihodnosti.
Michal Hrabánek, vodja oddelka Škoda Motorsport, je pojasnil: “Trajnost je temelj Škodine avtomotošportne strategije. Že leta 2021 smo se z modelom Škoda Fabia RE-X1 podali v svet električnih rally avtomobilov. Spoznanja in strokovno znanje, ki smo jih pri tem pridobili, smo uporabili pri oblikovanju edinstvene nove Škode Enyaq RS Race. Ta vznemirljivi avtomobil dokazuje, da avtomotošport, ki je globoko zasidran v Škodinem DNK, povečuje čustveni vpliv znamke ter daje dragocene izkušnje in tehnologije za prihodnje Škodine cestne modele.”
Študija na osnovi modela Enyaq Coupé RS
Novi Enyaq RS Race temelji na Škodi Enyaq Coupé RS. Opremljen je s štirikolesnim pogonom in predstavlja široko paleto možnosti, ki jih na področju zmogljivosti ponuja modularna platforma za električna vozila koncerna Volkswagen. Enyaq RS Race je privlačen zaradi agresivnega dizajna, ki pa hkrati poudarja njegovo močno povezavo z dirkalnim športom in svetom avtomotošporta. Njegovo široko ogrodje omogoča še boljšo stabilnost, medtem ko izraziti usmernik zraka na zadku poskrbi za potrebni pritisni tlak. Cilj študije je pridobivanje praktičnega znanja preko posebnih tehničnih in oblikovnih sprememb visokozmogljivih električnih vozil. Ti pristopi bodo kasneje morda lahko uporabljeni v prihodnjih serijskih modelih.
Daniel Petr, višji oblikovalec pri družbi Škoda Auto, je še dodal: “Enyaq RS Race ni oblikovalska študija, ki bo ostala le na papirju, temveč bo pravi avtomobil – nižji, širši, lažji in predvsem bolj dinamičen. Zato je bilo že od samega začetka jasno, da mora biti njegov dizajn agresiven in da mora imeti mogočen dirkalni DNK. Če pogledamo aerodinamiko, smo ga dejansko oblikovali podobno kot aktualno Škodo Fabio RS Rally2. Ima ostro začrtan sprednji del, dramatično razširjene blatnike in mogočen usmernik zraka na zadku. Že na papirju je videti hiter, kar je vedno dober začetek.” (mpo/foto Skoda)