Seatova Arona stavi na vznemirljivost

Arona se uvršča med križance, ki so glede na prodajne rezultate tekmecev iskano blago, in tako bo verjetno tudi v prihodnosti, pri tem pa si želi večji kos prodajne pogače odrezati tudi španska znamka.

Razlogov za optimizem je dovolj, saj so uspeli izdelati na pogled mikavno vozilo z obilico napredne tehnologije, ki si je kupci želijo, poleg tega pa je vse skupaj podprto še s sprejemljivo ceno. Trenutno največjo zavoro bo očitno vsaj na začetku predstavljala omejena kvota vozil, namenjenih slovenskim kupcem.

Najmlajši in najmanjši član družine Seatovih športnih terencev je dolg 4.138 milimetrov, širok 1.780 milimetrov in visok 1.543 milimetrov. Za potniško kabino, ki omogoča dovolj udobja tudi za kakšen daljši potep, pa je še prostoren prtljažnik s 400 litri prostornine.

Pestra ponudba pogonskih agregatov
Ker želijo zajeti dokaj širok krog kupcev z različnimi potrebami, je pestra tudi ponudba pogonskih agregatov in kombinacij z ročnim ali samodejnim menjalnikom.

Bencinski del ponudbe se začenja z 1,0-litrskim trivaljnikom, ki zmore 70 kilovatov (95 KM) moči, sledi mu zmogljivejši sorodnik z močjo 85 kilovatov (115 KM). Pri močnejšem motorju je mogoče izbrati petstopenjski ročni ali sedemstopenjski samodejni menjalnik DSG. Motorno zahtevnejšim kupcem pa bodo ponudili tudi 1,5-litrski motor TSI z močjo 110 kilovatov (150 KM).

Dizelski del ponudbe, po kateri se povpraševanje sicer postopoma zmanjšuje, pa predstavljata dve različici 1,6-litrskega motorja TDI, in sicer z močjo 70 kilovatov (95 KM) ter 85 kilovatov (115 KM). Za razliko od bencinskih je pri dizelskih mogoče samodejni menjalnik DSG izbrati pri šibkejšem motorju, sicer pa ima šibkejši motor petstopenjski, močnejši pa šeststopenjski ročni menjalnik.

Napredni asistenčni sistemi
Pomemben adut pri prodaji pa predstavlja tudi nabor naprednih asistenčnih sistemov, med katerimi izpostavljajo sistem za nadzor prometa Front Assist, asistenco za speljevanje na klancu Hill Hold Control, sistem za zaznavanje utrujenosti voznika Tiredness Recognition, senzor za dež in osvetljenost, funkcijo samodejnega zaviranja po trku Multi-collision Brake, opozorilo na prečni promet zadaj Rear Cross Traffic Alert, senzor za mrtvi kot, parkirno krmilno asistenco Park Assist, ki vozniku pomaga tako pri bočnem kot tudi pri prečnem parkiranju, ter tempomat z avtomatskim uravnavanjem razdalje ACC s funkcijo Stop&Go.

Za najcenejšo Arono bo treba na slovenskem trgu odšteti 14.990 evrov oziroma v primeru odločitve za financiranje, za kar se sicer odloči približno 70 odstotkov kupcev, 13.990 evrov. (mkr/foto mkr)

Delite