»Tovornjak med kombiji« kmalu tudi v e-različici

Podobno kot sestrski model VW Crafter bo tudi MAN ponujal TGE kot električni kombi. Vozilo bo imelo doseg do 160 kilometrov, na voljo pa bodo različice z nosilnostjo med 950 in 1.700 kilogrami, z največjo skupno dovoljeno maso 3,5 oziroma 4,25 tone. MAN eTGE bo namenjen predvsem uporabi v urbanih območjih.

Električna različica, ki jo bodo začeli serijsko izdelovati julija, bo gnana na sprednji kolesi in bo uporabljala električni motor s 100 kW moči z 290 Nm navora. V povezavi z največjo dovoljeno hitrostjo 90 km/h to pomeni, da takšno vozilo na 100 kilometrov dolgi poti porabi za okoli 20 kWh električne energije.

Polnilna postaja z močjo 40 kW napolni baterijo do 80 odstotkov v 45 minutah, pri uporabi manj zmogljive stenske polnilnice z izmeničnim tokom pa bo MAN eTGE napolnjen po nekaj manj kot petih urah in pol.

MAN eTGE bo ohranil nosilnost klasičnih različic, pa tudi vse asistenčne sisteme; serijsko bo opremljen s široko paleto elektronskih pripomočkov, kot sta navigacijska naprava in ogrevano vetrobransko steklo, na seznamu opreme pa so še številni drugi pripomočki, ki skrbijo za voznikovo varnost in udobje. Prav tako je serijsko vgrajen tudi sistem za samodejno zaviranje v sili EBA.

Kot so izračunali, okoli 70 odstotkov lahkih gospodarskih vozil, ki se uporabljajo v urbanih območjih, povprečno prevozi manj kot 100 kilometrov na dan. Tudi njihova povprečna hitrost je nizka. Z upoštevanjem teh podatkov teoretični doseg 160 kilometrov zadostuje, da bo pokril okoli tri četrtine potreb po mestnih in primestnih vožnjah. Pri MAN-u še ugotavljajo, da podobno kot pri mobilnih telefonih tudi tukaj lahko pričakujemo, da bo polnjenje baterij v vozilih postalo nekaj povsem običajnega – večina polnjenj bo potekala ponoči. (pfi/foto MAN)

 

Delite