Toyota Aygo ponuja zahtevnim igrivost
Aygo želi osvajati kupce z napredno tehnologijo, Toyotino kakovostjo, individualnostjo in igrivim značajem.
Prva generacija Toyotinega malčka, ki je nastala v sodelovanju s partnerjema francoskega koncerna PSA je bila menda namenjena predvsem spoznavanju evropskih trgov. Hkrati pa je leta 2005 utirala kolesnice japonski znamki v razred, ki vsaj na nekaterih velikih evropskih trgih še zdaleč ni zanemarljiv.
Pri drugi generaciji, ki je na evropske trge zapeljala leta 2014 so v ospredje postavili individualizacijo in posebnosti malega, a dovolj vsestransko uporabnega modela po okusu različnih generacij kupcev. V najnovejši izdaji pa so pri Toyoti Ayga postavili na tri stebre in sicer videz, dinamiko in opremo.
Izstopanje iz oblikovne uniformiranosti
Že pri predhodniku poudarjeni obrisi črke X so na prednjem delu še bolj izraziti in Aygu zagotavljajo prepoznavnost, ki ga dviga iz uniformirane modelske sivine. Aygo oblikovno ne poskuša posnemati večjih bratov, ampak z elementi karoserije in svetlobnimi telesi zagotavlja hitro prepoznavnost.
Toyotini konstruktorji pa se niso zaustavili le pri izboljšavah embalaže, ampak poudarjajo da so se posvetili tudi vsebini. Predvsem tistemu delu elementov, ki zagotavljajo boljše vozne lastnosti in višjo raven udobja v vožnji.
S tehničnimi izboljšavami so med drugim zagotovili boljšo zvočno izolacijo potniške kabine, kar med drugim pomeni da bodo lahko voznik in sopotniki bolj uživali v delovanju obogatene ponudbe opreme, ki omogoča boljšo povezljivost z globalno okolico tudi med vožnjo.
Več ravni opreme, le en motor
Ravni serijske opreme bo dovolj za različne okuse, poleg treh standardnih še dve posebni. Za dodatne zahteve je dovolj obsežen tudi seznam opcij. Izbrati je mogoče tudi tri ali pet vrat.
Manj težav z odločanjem pa bo pri izbiri pogonskega agregata, saj vse različice poganja enak motor in sicer bencinski 1,0-litrski z močjo 53 kilovatov (72 KM). Cenovna lestvica se na slovenskem trgu začenja pri 9.940 evrih. (mkr/foto mkr)