Toyota C-HR: Zanimivi posebnež

 

Toyota je avtomobilski gigant, ki ga poznajo v skoraj vseh kotičkih sveta in ki bi mu pripisali, da obvlada svoj posel. Zavidljive številke dosega s prodajo modelov, ki se oblikovno skrivajo v sivino povprečja, modelov, ki ljubitelje estetike spravljajo v obup, a jih na trgu rešuje napredna tehnologija, pa tudi modelov, ki jih kupci dobro sprejmejo na skoraj vseh celinah planeta.

Posebnež, kot je C-HR, pa očitno odpira novo poglavje v Toyotini zgodovini, saj ga kot povsem čistokrvnega križanca ni mogoče uvrstiti v nobeno izmed prej omenjenih skupin. C-HR se pač ne more skriti v sivino povprečja, kljub nenavadnemu videzu mu ni mogoče očitati oblikovne neskladnosti in hkrati ni univerzalni model, ki bi uspel na prav vseh trgih. Je pa lahko uspešen povsod, kjer kupci iščejo tehnološko napredne avtomobile s pestro ponudbo opreme in učinkovitimi pogonskimi agregati.

Zunanja podoba, ki bi jo lahko pripisali tudi kakšnemu vozilu iz prihodnosti, vzbuja radovedno in ponavadi naklonjeno pozornost. Notranjost sicer ne prav »zračne« potniške kabine, na kar gotovo vplivajo dokaj majhne steklene površine, bi bila lahko prijetnejša že s svetlejšimi oblogami. Sama zasnova in videz armature pa si zaslužita pohvalo, ker izrazito odstopata od nekoč tradicionalne dolgočasnosti v vozilih japonskega porekla.

Naklonjenost tehnoloških sladokuscev pa si brez težav pribori tudi hibridni pogonski sklop bencinskega in elektromotorja z močjo 72 oziroma 53 kilovatov. Kombinacija res nima izrazito športnega značaja, ki ga modelu sicer pripisujejo konstruktorji, a lenosti ji tudi ni mogoče očitati. Za dober vtis pa poskrbi tudi ubrano sodelovanje motorjev in samodejnega menjalnika. Preizkusni C-HR je bil tako zanimiva »igrača«, s katero se z veseljem odpravite na potep, in dovolj uporaben tudi za resne vsakodnevne opravke. (mkr)

 

C-HR je na voljo v za japonske modele presenetljivo pestri ponudbi različic, kar dokazuje, da želi Toyota zajeti zelo širok krog kupcev. Ponuja jim razpon od vpadljivega posebneža z zmerno opremo in motorizacijo, pa vse do različice za zahtevne tehnološke sladokusce, ki so pripravljeni za hibrida z najvišjo ravnjo opreme odšteti skoraj deset tisočakov več kot za vstopno različico.

Toyota C-HR * od 18.950 EUR * www.toyota.si

Delite