Toyota Hilux GR Sport je garaška športnica

Toyota je predstavila najplemenitejšo različico polotovornjaka Hilux z oznako GR Sport. Zasnovali so jo na podlagi izkušenj Toyote s športnih prizorišč, predvsem relija Dakar. Na slovenski trg naj bi nova različica pripeljala poleti 2022.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu je Hilux GR Sport zasnovan za uporabnike, ki prisegajo na aktiven življenjski slog, za pustolovska potovanja in športne aktivnosti. Pri novi različici so še dodatno izboljšali vzmetenje in na ta način povečali nadzor, odzivnost in občutek oprijema ter z dodatno kozmetiko v notranjosti in na zunanjosti poskrbeli za prepoznavnost in še večjo mero vpadljivosti.

Različica Hilux GR Sport se ponaša z vsemi izboljšavami nove generacije poltovornjaka Hilux, ki je zasnovan v skladu s filozofijo “pojdi kamor koli”. Vozilo je opremljeno s samodejnim diferencialom in aktivnim nadzorom zdrsa. Občutno sta bila izboljšana tudi vodljivost in udobje pri vožnji po običajni cesti, hkrati pa so zmanjšali raven hrupa in vibracij.

“Poltovornjak Toyota Hilux si je izjemen sloves prislužil s svojo neverjetno trdnostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo. To ne velja samo za našo dirkaško različico, temveč tudi za serijske modele, vključno z različico GR Sport. Novi model, katerega nastanek so navdihnili naši uspehi na reliju Dakar, prinaša navdušujočo vozniško izkušnjo tako na cesti kot na terenu. Hkrati pa resnično zajema duh naših dirkalnikov in kupcem po vsem svetu prinaša okus po reliju Dakar,” pravi Nasser Al-Attiyah, dirkač ekipe Toyota Gazoo Racing, večkratni svetovni prvak in trikratni zmagovalec relija Dakar.

Še boljše vozne zmogljivosti
Ključna značilnost nadgrajenega sistema vzmetenja je uvedba novih enocevnih blažilnikov in novih sprednjih vzmeti. Enocevna zasnova ustvarja večjo površino bata za boljše dušenje s hitrejšim odzivom in boljšim odvajanjem toplote. Prav tako pomaga ohranjati kakovost delovanja olja pri vožnji v težkih razmerah.

Sprednje vijačne vzmeti so utrjene in so kot novi amortizerji pobarvani v značilno rdečo barvo, s katero poudarjajo poseben značaj različice Hilux GR Sport. Te spremembe še nadgrajujejo posodobitve vzmetenja, za katero so bile že predhodno zasnovane prenovljene zadnje listnate vzmeti in nove puše. Rezultat je zanesljivost tudi v najbolj zahtevnih voznih razmerah.

V primerjavi s standardnim Hiluxom omenjene spremembe omogočajo izboljšave pri krmiljenju ter ustvarjajo pomirjujoči občutek pri nagibanju in oprijemu. Nove nastavitve pa pomembno prispevajo tudi k udobju vožnje ter zagotavljajo hiter odziv na visokofrekvenčne vibracije in omogočajo boljše dušenje vibracij, kar se odraža v boljšem nadzoru gibanja karoserije.

Različico Hilux GR Sport poganja zmogljivi 2,8-litrski motor, ki je bil predstavljen pri posodobitvi Hiluxa leta 2020. Zmore 150 kW (204 KM) moči in 500 Nm navora, v kombinaciji s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Ekskluzivna različica z dvojno kabino kljub poudarjenemu športnemu značaju ohranja tudi tovorne zmogljivosti, ki so med najboljšimi v svojem razredu. Nosilnost vozila znaša eno tono, poleg tega pa lahko vleče tudi 3,5 tone težko prikolico.

Poudarjena športnost
Posebni zunanji in notranji stilski dodatki poudarjajo poseben značaj različice Hilux GR Sport. Črna sprednja maska je namesto z emblemom znamke opremljena z izpisanim imenom TOYOTA, s čimer se poklanja četrti generaciji Hiluxa iz zgodnjih osemdesetih let prejšnjega stoletja. Sprednja zasnova je poudarjena tudi z novimi, večjimi obrobami sprednjih meglenk. 17-palčna aluminijasta platišča so v kontrastni črni barvi ter so opremljena s pnevmatikami za vse terene. Črna tematika se prenaša tudi na ohišje vratnih ogledal, stranskih stopnice, blatnike in ročaj prtljažnih vrat. Amortizerji v rdeči barvi pa ustvarjajo atraktiven kontrast. Na voljo je tudi diskretna oznaka GR Sport.

V kabini so novi športni sprednji sedeži oblečeni v kombinacijo črnega usnja in semiša z rdečimi kontrastnimi šivi. Zaščitni znak GR Sportje prikazan na naslonih sedežev, preprogah, gumbu za zagon motorja in na animaciji informacijskega zaslona. Voznik lahko menjalnik upravlja tudi s posebnimi ročicami, ki so nameščene za volanom. Aluminijaste stopalke še dodatno poudarjajo športni značaj. (mpo/foto Toyota)

Delite