Toyota Hilux z novim prestižnim nazivom
Toyota Hilux si je priborila mednarodno nagrado za najboljši poltovornjak za leto 2022/23. To prestižno nagrado za srednje velike tovornjake so tokrat podelili na razstavi Solutrans 2021 v Lyonu v Franciji.
“Že od leta 2009 vsako drugo leto podeljujemo nagrado International Pick-up Award (IPUA) za najučinkovitejši poltovornjak. Toyota Hilux je večnamensko vozilo, ki se proizvaja in prodaja po vsem svetu. Hkrati pa že vrsto let postavlja visoke standarde glede zmogljivosti, varnosti in udobja,” je pojasnil Jarlath Sweeney, predsednik žirije International Van of the Year Award.
Za delo in zabavo
Večkrat nagrajeni Hilux je s tem priznanjem še utrdil svoj sloves neuničljivega in izjemno funkcionalnega vozila. Kupce osvaja z zmogljivejšim pogonskim sklopom, kakovostjo, trpežnostjo in zanesljivostjo, ki jo označuje kratica QDR (Quality, Durability, Reliability). Hkrati pa dokazuje tudi vedno večjo privlačnost večnamenskih vozil za posel, prosti čas in mestno uporabo.
“Hilux se ponaša z več kot 50-letno dediščino in že od samega začetka pooseblja izjemno kakovost, vzdržljivost in zanesljivost (QDR) ter izjemne terenske zmogljivosti. Najnovejša generacija se ponaša z novim 2,8-litrskim dizelskim motorjem, ki ponuja še več prefinjenosti in moči. Na ta način zadovoljuje potrebe strank, ki ne želijo le trpežnega vozila, temveč tudi vozilo za prosti čas,” pravi Didier Gambart, podpredsednik družbe Toyota Motor Europe.
Globalni model
Prva generacija poltovornjaka Hilux je bila na Japonskem predstavljena 21. marca 1968, leto kasneje pa je bil model predstavljen na evropskem trgu. Od takrat Hilux velja za enega najuspešnejših modelov znamke Toyota. Poltovornjak Hilux danes izdelujejo v šestih različnih državah in je naprodaj v 180 državah sveta. Doslej so prodali že več kot 18 milijonov primerkov, s čimer je daleč najbolje prodajani poltovornjak na svetu.
Najnovejše prestižno priznanje pa po mnenju predstavnikov izdelovalca poudarja tudi osredotočenost znamke Toyota na trgu lahkih gospodarskih vozil. V tem segmentu je Toyota močno zastopana, saj poleg Hiluxa ponuja tudi linijo dostavnih vozil Proace in Proace City, med katerimi sta tudi pred kratkim predstavljeni različici z električnim pogonom. S pestro ponudbo si Toyota prizadeva, da bi do leta 2023 dosegla 5-odstotni tržni delež v segmentu lahkih gospodarskih vozil. (mpo/foto Toyota)