Toyotin Hilux s pol stoletja tradicije

Toyota je predstavila najnovejšo izdajo modela Hilux, ki na številnih trgih sodi med najbolj iskane poltovornjake. Na slovenski trg naj bi pripeljal v začetku leta 2021.

Kot poudarjajo pri izdelovalcu, ponuja novi Hilux kombinacijo osvežene oblike, novega 2,8-litrskega motorja in številnih izboljšav, ki omogočajo boljšo zmogljivost na asfaltu in na neurejenih podlagah, poleg tega pa zagotavljajo izdatno mero udobja in bogate opreme.

Vzdržljivi delovni stroj tudi kot prestižnež
Poleg novega paketa opreme Invincible, namenjenega predvsem ljubiteljem prestiža, tudi vsi ostali paketi ponujajo bogato opremo. Obenem pa Hilux sledi tradicionalnemu pristopu QDR (Quality, Durability, Reliability – kakovost, trpežnost, zanesljivost), s katerim Toyota že vrsto desetletij snuje svoja terenska vozila.

Hilux bo na voljo tudi z novim 2,8-litrskim dizelskim pogonskim sklopom, ki bo vgrajen v karoserijskih različicah z ekstra in dvojno kabino. Izbirati bo možno med 6-stopenjskim ročnim in 6-stopenjskim avtomatskim menjalnikom.

Motor zmore 204 konjskih moči. Po podatkih izdelovalca novi motor zmore 500 Nm navora, od 0 do 100 km/h pospeši v 10 sekundah, povprečna poraba znaša 7,8 l/100 km, emisije CO2 pa 204 g/km.

Tona nosilnosti in 3,5 tone vleke
Nosilnost, ki znaša 1 tono, poleg tega pa lahko vleče še 3,5 tone težak tovor, je po novem značilnost za vse karoserijske različice s štirikolesnim pogonom (enojna, ekstra in dvojna kabina).

Prodaja novega Hiluxa je na vzhodno-evropskih trgih predvidena v mesecu juliju, na zahodno-evropskih trgih pa oktobra. V Slovenijo bo pripeljal v začetku leta 2021.

Hilux je bil sicer prvič predstavljen že daljnega leta 1968. In od takrat vedno znova dokazuje svojo nepremagljivost in neustrašnost. Osvojil je severni tečaj, islandske vulkane in Antarktiko, poleg tega pa je leta 2019 slavil na legendarnem reliju Dakar. (mpo/foto Toyota)

Delite