V novi generaciji Ford Focus na voljo tudi kot ‘crossover’

Fordov najpopularnejši model prinaša pomemben napredek na vseh področjih, tako da ni dvoma o tem, da bo še naprej upravičeval sloves enega najbolj priljubljenih modelov v svojem razredu. Avanturisti se ga bodo razveselili v različici ‘crossover’ Focus Active, na voljo pa bo tudi v prestižnejši različici Vignale.

Povsem novega Focusa so postavili na novo platformo C2, s čimer so izboljšali torzijsko čvrstost, vozilu so zmanjšali maso vse do 88 kg, nižja pa je tudi poraba goriva (za 10 odstotkov). Medosna razdalja se je povečala za dobrih pet centimetrov v primerjavi s predhodnikom, tako da zdaj znaša 2,71 metra. Vozilo pa je zraslo tudi v dolžino; v kombilimuzinski različici meri zdaj 4,38 metra ali dva centimetra več kot predhodnik, medtem ko je karavan zrasel za kar 11 centimetrov in meri zdaj 4,67 metra.

Novemu Focusu so namenili številne asistenčne in varnostne sisteme, med drugim tiste za ustavljanje in speljevanje, prepoznavanje prometnih znakov in usmerjanje v sredino voznega pasu ter napredni sistem za pomoč pri parkiranju. Kupci bodo lahko izbrali tudi projicirni zaslon head-up, ki naj bi bil širši in svetlejši v primerjavi s tistimi, ki so v ponudbi pri konkurenci.

V bolje opremljenih različicah je na seznamu opreme tudi 8-palčni zaslon na dotik z vmesnikom Sync3 in zvočni sistem B&O play. Poleg možnosti brezžičnega polnjenja pametnih telefonov velja omeniti tudi sistem FordPass Connect, ki omogoča, da lahko s pomočjo mobilnega telefona preverite lokacijo avtomobila, preverite stanje goriva ipd.

V ponudbi bencinskih motorjev je 1,0-litrski trivaljnik EcoBoost v različicah s 63, 74 in 92 kilovati (85, 100 ali 125 KM) in 1,5-litrski štirivaljnik v različicah s 110 ali 134 kilovati (150 ali 182 KM). Trivaljnik je opremljen s sistemom za izklop valjev, kar se zgodi v 14 ms ali 20-krat hitreje od utripa oči. Poleg ročnega menjalnika s šestimi prestavami bo v ponudbi tudi 8-stopenjski avtomatski.

Tudi dizelska motorja sta dva, in sicer 1,5-litrski EcoBlue, ki zmore 70 ali 88 kilovatov (95 ali 120 KM), in 300 Nm ter dvolitrski s 110 kilovati (150 KM) in 370 Nm. (pfi/foto Ford)

 

Delite