Volkswagen ID. Buzz in Vojna zvezd sta združila sile

Ob uvedbi ID. Buzza na trg je Volkswagen združil sile z novo serijo Vojne zvezd “Obi-Wan Kenobi”, ki si jo bo mogoče ogledati od 14. junija 2022 naprej v okviru storitve Disney+. Kampanja se začenja s posebnim oglasom, ki je nastal v sodelovanju s produkcijskima hišama Lucasfilm in Industrial Light & Magic. V njem igra glavno vlogo ID. Buzz – poleg znanih likov iz Vojne zvezd in filmske zvezde Ewana McGregorja. McGregor je poleg tega postal ambasador znamke Volkswagen.

“S tem sodelovanjem ne združujemo le dveh močnih globalnih znamk, ampak tudi generacije oboževalcev, ki so odraščale vsaka s svojimi ikonami. To je edinstveno in zelo kreativno sodelovanje,” je povedal Klaus Zellmer, član uprave znamke Volkswagen za poslovna področja prodaje, marketinga in poprodaje. “Zelo me veseli, da je Ewan McGregor postal novi ambasador znamke, ker bo predstavljal most od naše osupljive preteklosti do naše prihodnosti z nevtralno bilanco CO2. Ewan McGregor se kot igralec lika Obi-Wana Kenobija odlično ujema z nami, saj je že od mladih let Volkswagnov navdušenec, kasneje pa je postal voznik in zbiratelj starih Volkswagnov. Ne le, da je naša znamka po njegovi zaslugi deležna večje pozornosti, hkrati našim sporočilom dodaja pristnost.”

Sodelovanje bo nagovorilo čisto nove ciljne skupine
Veselje ob pričakovanju nove serije “Obi-Wan Kenobi” je veliko – oboževalci po vsem svetu čakajo na vrnitev ikoničnega jedi mojstra; ta čustva pa delijo z vsemi Volkswagnovimi navdušenci, ki že dolgo težko pričakujejo uvedbo popolnoma električnega Bullija – ID. Buzza. “S tem sodelovanjem bomo na področjih e-mobilnosti, inovacij in digitalizacije dosegli popolnoma nove ciljne skupine,” je povedal Zellmer. “Veseli nas, da lahko pri tem sodelujemo z nekaterimi najbolj kreativnimi ustvarjalci v filmski industriji.”

Inovativna kampanja in dva ID. Buzza “Star Wars Edition”
Sodelovanje se začenja z oglasom v lastni produkciji, ki je nastal kot skupni projekt s produkcijskima hišama Lucasfilm in Industrial Light & Magic. Pri tem je bila na t. i. neskončnem odru (Infinity Stage) uporabljena vodilna virtualna tehnologija na svetu – ILM StageCraft. “Ta odlična inovativna kampanja s spektakularnimi oglasi je popoln način, kako proslaviti začetek serije “Obi-Wan Kenobi” v storitvi Disney+,” je povedala Lylle Breier, višja podpredsednica za globalna marketinška partnerstva pri Walt Disney Studios. “Oboževalci po vsem svetu in tudi mi že komaj čakamo.” Kampanjo sta izvedli podjetji Scholz & Friends in Markenfilm, začela pa se bo na več mednarodnih trgih hkrati. Potekala bo na televiziji, na družbenih omrežjih in kot plakatno oglaševanje. Poleg tega so oblikovalci iz podjetij Volkswagen in Lucasfilm skupaj ustvarili dva ID. Buzza “Star Wars Edition”, ki bosta konec maja v sklopu prireditve Star Wars Celebration v Anaheimu v ZDA – največjega srečanja oboževalcev sage na svetu – prvič predstavljena svetovni javnosti.

Ewan McGregor je postal ambasador znamke Volkswagen

Ewan McGregor postal ambasador znamke
Ewan McGregor ni le glavni igralec v novi seriji, poleg tega je postal tudi novi ambasador znamke Volkswagen. McGregor je velik Volkswagnov navdušenec in ima svojo lastno zbirko starodobnikov: “Odkar sem pri 16 letih vozil svojega prvega Volkswagna, sem ljubitelj Volkswagnov. In od takrat zbiram avtomobile.” Ewan McGregor je že marca aktivno sodeloval pri svetovni premieri ID. Buzza: “ID Buzz ima res poseben značaj, kar je neobičajno za nove avtomobile. ID. Buzz mi pričara nasmešek na obraz, zdi se mi, da je veselo vozilo.”

Dodatna pomembna komponenta novega pozicioniranja blagovne znamke
Znamka Volkswagen od leta 2016 spodbuja preobrazbo v vodilnega softversko usmerjenega ponudnika mobilnosti. V sklopu teh sprememb sta bila uvedena nov logotip in nova oblikovna podoba znamke. Tudi na področju tržnega komuniciranja Volkswagen ubira nove poti – med drugim z obsežnim udejstvovanjem v nogometu ter s svetovno distribucijo tržnih vsebin in aktivnosti na novih globalnih platformah znamke, kot je festival South by Southwest, ki je potekal marca 2022 v ZDA. (mpo/foto Volkswagen)

Delite