Vse najboljše, Bertek!
V aktualni (junijski) številki naše revije je bil gost rubrike »Legendarni vozniki« Rupert Jaroslav Tašler-Bertek, prilagamo pa še utrinek z intervjuja.
Njegova zgodba je bogata, saj je avtomobil vozil že pred drugo svetovno vojno. V vojski Stare Jugoslavije je bil voznik, preživel nemško ujetništvo, vozil službene avtomobile, tovornjake, opravljal tehnične preglede ter nadobudne kandidate učil prometne teorije in vožnje motornih vozil. Njegov vozniški staž je trajal kar 75 let.
Ker je 3. julija slavil 100. rojstni dan , mu vsi sodelavci revije Mehanik in voznik ob tem častitljivem jubileju želimo vse najboljše. Naj še naprej ostane zdrav in čil ter ohranja svoj optimističen pogled na svet. (emi/foto arhiv Tašler)

Bertek, kakor ga kličejo vsi njegovi, se je rodil v začetku julija 1920 in se je naučil vozit še v Kraljevini Jugoslaviji. »Vedno sem bil navdušen nad avtomobili, celo avtomehanik sem želel postati, a oče je odločil, da bom elektrikar. Pri petnajstih sem začel uk v velenjski elektrarni in premogovniku. Stric, Anton (Tonček) Aristovnik, je bil tam voznik in če se je le dalo, sem mu šel pomagat pri popravilih. Za nagrado sem smel po premogovniškem dvorišču katerega izmed avtomobilov tudi zapeljati. Sploh nisem opazil, kdaj sem se naučil vozit. Vozniško znanje sem želel potrditi z izpitom in leta 1940 sem se vpisal na tečaj v Topolšico. Ni bil primerljiv z današnjimi, saj je bil glavni poudarek na motoroznanstvu. Od voznika so pričakovali, da bo osnovne okvare na avtomobilu sam odpravil. Ker sem imel praktične izkušnje, je bila to zame malenkost. Preden bi lahko šel na vozniški izpit, pa so me poklicali v vojsko.«

Celoten pogovor lahko preberete v reviji Mehanik in voznik maj – junij 2020.