Znamka Abarth je dopolnila 70 let

Pomembni jubilej je dokaz uspešne obuditve legendarne italijanske blagovne znamke, praznovanje obletnice pa po besedah predstavnikov Abartha pomeni spomin na neprecenljive ljudi, športne dosežke in tehnološko dediščino znamke, ter utrjuje vezi, ki združujejo kupce različnih generacij.

»Pregled najpomembnejših obdobij v zgodovini znamke Abarth je priložnost, da ponovno obudimo spomin na avtomobile, ki so podirali rekorde, na revolucionarne komplete dodatne opreme za športno nastavitev vozil, in legendarne dirke, ki so zaznamovale tehnološki napredek in dosežke v svetu motošporta,« je pojasnil Luca Napolitano, vodja znamk Fiat in Abarth za regijo EMEA. »Vse to pripada preteklosti in sedanjosti znamke Abarth, skupaj z zavezo in ponosom ljudi, ki v vseh teh letih z zanosom opravljajo svoje delo v tovarnah, pisarnah in na dirkališčih. Poleg tega, da dirke prinašajo športno zadovoljstvo, inženirjem in tehnikom predstavljajo preizkusni poligon, na katerem lahko najbolj inovativne tehnološke rešitve preizkušajo v najbolj neugodnih razmerah, preden jih prenesejo v serijske modele Abarth. Na ta način lahko dosežemo najboljše v smislu učinkovitosti, varnosti in zanesljivosti ter vse to ponudimo tudi našim kupcem.«

Omenjeno je ena od skrivnosti vitalnosti blagovne znamke, ki še vedno navdušuje, kar potrjuje tudi lanskoletna rekordna prodaja v Evropi s skoraj 23.500 novimi registracijami, ki pomenijo 36,5-odstotno rast v primerjavi z letom 2017. Rezultati so še posebej izstopali na nekaterih trgih. Na primer, Abarth je svoj državni rekord dosegel v Združenem kraljestvu s 5.600 prodanimi avtomobili in 27-odstotno rastjo, medtem ko je bilo v Španiji prodanih 1.450 avtomobilov, kar prav tako predstavlja 27-odstotno rast. Število ljubiteljev znamke Abarth se po vsej Evropi širi, članstvo skupnosti Abarth Scorpionship pa šteje že skoraj 110.000 članov. (mpo/foto Abarth)

Delite