Prihaja najatraktivnejša različica Ceeda – ProCeed

ProCeed se bo javnosti predstavil na avtomobilskem salonu v Parizu, kupcem pa bo na voljo v začetku leta 2019.

Ko gre za ProCeeda, pri Kii očitno stavijo na evropske kupce. Ta model so namreč razvili na stari celini, natančneje v Frankfurtu, pa tudi izdelovali ga bodo v Kiini tovarni na Slovaškem (poleg Ceeda in Ceeda Sportswagon).

Izdelovati ga bodo začeli še letos
ProCeed bo na voljo v različicah GT in GT Line. S 5-vratnim Ceedom si deli enak videz prednjega dela, medtem ko so zaradi nizke višine in nazaj zategnjene oblike njegov videz in proporci drugačni.

Pri skupni dolžini 4.605 mm je ProCeed za 5 mm daljši od karavanskega Sportswagna, z daljšim prednjim previsom (885 mm). Z višino 1.422 mm je njegova strešna linija za 43 mm nižja kot pri karavanu, medtem ko je oddaljenost od tal znižana za 5 mm (135 mm). Vse tri Ceedove karoserijske različice imajo enako platformo K2, ki z 2650 mm ostaja nespremenjena v primerjavi s predhodnikom.

Kot napovedujejo, bo ProCeed na voljo v 10 barvah karoserije. Kupci različice GT Line bodo lahko izbirali med 17- in 18-palčnimi aluminijastimi platišči, različica ProCeed GT pa bo imela serijska 18-palčna platišča.

Začetek proizvodnje načrtujejo za letošnji november, medtem ko se bo prodaja pričela v začetku prihodnjega leta.

Trije bencinski in dizelski motor
ProCeed GT Line bo na voljo s tremi motorji. Bencinsko ponudbo začenja 1,0- litrski T-GDi motor z močjo 88 kW (120 KM) in navorom 172 Nm. Najzmogljivejši motor v ponudbi GT Line je Kiin novi agregat ‘Kappa’ 1,4 T-GDi, ki proizvaja 103 kW (140 KM). Turbopolnilnik omogoča 242 Nm navora, ki je na voljo v razponu od 1.500 do 3.200 vrtljajev na minuto.

Oba motorja sta opremljena s filtrom trdih delcev za bencinske motorje, ki zmanjša škodljive izpuste in izpolnjuje emisijski standard Euro 6d TEMP. Oba motorja moč do pogonskih, prednjih koles serijsko prenašata preko 6-stopenjskega ročnega menjalnika, medtem ko je 1,4 T-GDi razpoložljiv tudi s 7-stopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko.

V ponudbi diezlskih motorjev je 1,6-litrski CRDi, in kot zagotavljajo pri Kii, gre za njihov najčistejši dizelsi motor doslej. Z izhodno močjo 100 kW (136 KM) je novi 1,6-litrski motor Smartstream na voljo s 6- stopenjskim ročnim ali 7-stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Smartstream za zmanjšanje škodljivih emisij uporablja tehnologijo aktivnega nadzora selektivne katalitične redukcije (SCR) in izpolnjuje najstrožji emisijski standard Euro 6d TEMP. Novi motor tako v zrak spušča manj ogljikovega dioksida, trdih delcev in dušikovega oksida (NOx) v primerjavi s prejšnjimi Kiinimi dizelskimi motorji. ProCeed GT poganja 1,6-litrski T-GDi motor, enak tistemu, ki ga najdemo v novem Ceedu GT.

Z močjo 150 kilovatov (204 KM) in navorom 265 Nm gre za najzmogljivejši motor v ponudbi tega modela. ProCeed GT in Ceed GT bosta prvič dobila tudi Kiin 7-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko, ki omogoča hitro prestavljanje s pomočjo aluminijastih obvolanskih ročic.

Uradni podatki o pospešku in najvišji hitrosti zaenkrat še niso znani, prav tako tudi ne cena. (pfi/foto Kia)

Delite